Gå til innhold

Liggestilling om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg litt dust nå, men er ny i det å være gravid og skulle blir mamma. Og jeg vil selvfølgelig bare det beste for barnet mitt som ligger og bokser i magen min. Da jeg våknet i dag fikk jeg plutselig en tanke; tenk om jeg har ligget oppå magen min og most barnet. Vet at det er en ekkel tanke, men det var sånn jeg tenkte. Siden jeg våknet i dag har jeg tenkt masse på dette... Og nå vil jeg spørre dere her inne om råd og hjelp. Har det noe å si hvordan man ligger når man sover om natta? Er barnet så godt beskyttet at man kan ligge på magen? Håper på tilbakemelding for jeg tenker masse på dette i dag...

Nervøs og overengstelig sikkert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligg på magen med god samvittighet, du! Nyt det så lenge du kan. Det blir snart umulig å balansere oppå den kulerunde magen ;-) Jeg lå på magen så lenge det var fysisk mulig med førstemann, og han ble perfekt! Ikke most i det hele tatt. Men jeg skjønner tanken din. Babyen ligger trygt beskyttet så du trenger ikke engste deg.

Lykke til!!

Skrevet

Ligg på magen og ikke tenkt på det engang. Du merker tidsnok når det ikke er behagelig å ligge på magen lengre - og da gjelder det å finne andre behagelig stillinger. Nyt nattesøvnen på best mulig måte så lenge du kan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...