Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Min sønn på 10 mnd har nettopp begynt i bhg. Når jeg smører brødskive til ettermiddagsmaten, så er jeg redd for at den blir tørr hvis jeg legger den rett i boksen. (en helt ordinær matboks i plast) Derfor putter jeg brødskiva i plastpose før jeg legger det i matboksen. Er dette nødvendig? (herregud så mye rart vi ferske bhg-mødre tenker på )
krabbetrollet Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Dersom matboksen er tett kan jeg ikke tenke meg at det er nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Har aldri opplevd at skiva blir tørr i matboksen nei, tror nok det går fint uten pose på.
Gjest Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Har aldri mått gjort det... Ikke gjorde vi det når vi var små heller...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Det går helt fint uten, men jeg ville jobbet for å få kjøleskap i barnehagen, der har pålegget det mye bedre enn i romtemperatur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå