Øoaa Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Dette er mitt tredje svangerskap (utanom to ma). Eg har i dei to andre svangerskapa vore plaga med plutslege blodtrykksfall, og har lett for å besvime. Eg er no blitt plaga med dette igjen, og det skjer så og sei kvar dag. Det starta på ca. same tidspunkt som i dei andre svangerskapa, rundt 20 veker. Eg er i dag 20+2. Har ellers eit normalt blodtrykk, som ligg ca. på 100-115/50-70. Er det andre som har det slik? Kva kan i tilfelle hjelpe utanom mykje vatn?
Yo&La+spire Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 *dytter* Har også vert veldig svimmel og nesten svima av de siste dagene. Tar både jern og vitaminer og drikker mye vann. Noen som vet hva somkan hjelpe? Eller noen grunn til at det plutselig er sånn nå? Eg er i uke 17.
♥Cherrypie♥ Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 hadde det sånn i uke 14-15.. åsså idag fikk jeg det igjen! jeg har helt fint blodtrykk.. men tror at det kan svinge litt når man er gravid.. jeg ble dårlig jeg av det..kjenner meg tung i hodet kvalm å svimmel..er ekkelt.. vet ikke hva som kan hjelpe.. det hjalp å spise litt da det gjorde det!
Øoaa Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 Eg og blir dårlig, kvalm og svimmel om ein annan, skjelver og så kaldsvettar eg masse. I ansiktet og på ryggen. Det tar og ei stund før eg føler meg bra igjen. No vurderar eg å legge bilnøklane frå meg heime fram til termin, det har eg måtta gjera dei andre gongane og. Det er så veeeldig dumt at ingenting hjeleper!!! Arg... God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå