Gå til innhold

Har dere begynt å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

herde brystvortene?? Jeg ammet ofte forrige gang, for det ble ikke noe fres over melkeproduksjonen. Resultatet ble jo at vortene ble hudløse, og veldig såre. Ja, det hendte til og med at ungen gulpet opp blodblandet melk:-/ Denne gangen har jeg tenkt å herde dem litt på forhånd. Lar gubben "leke" med dem så ofte han vil..he,he. Og legger stive, grove vaskekluter innafor klærne når jeg er hjemme o.s.v...

Har dere begynt å herde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri i verden - til det er de for sensitive! Men de ofte i bruk til voksen-formål ja :) Er vel omtrent bare der de får herding. Herda overhodet ikke forrige svangerskap, og ikkeno problem med å få til amming.

Skrevet

Herding gjennom voksenbruk er vel det eneste det er noen vits i - har du såre brystvorter når du ammer er det fordi ungen suger feil. Få hjelp til å legge ungen riktig til, og la brystene lufttørke (skrem postmannen så ofte du kan - det gjorde jeg!) etter amming, så skal du ikke ha det problemet.

Skrevet

Jeg fikk veldig god veiledning på føden, og de sa iallefall at hun lå riktig, og sugde riktig...Men tro du meg, jeg ble likevell sår!

HI

Skrevet

tenkte mest på lufttørkinga jeg da. Jeg ble sår neste med en gang jeg var fuktig på brystvortene. Holdt jeg dem relativt tørre så gikk det greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...