Gå til innhold

Hjertelyden og bestemmelse av kjønn!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sier til meg at ja du får nok jente..

Bare fordi hjertelyden til babyen (igår hos legen), var 165 slag per minutt.. (siste dag i uke 17)

Kan man vite kjønn utifra hjertelyden??

Hva var hjertelyden på babyen deres da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange mener at høy hjertelyd på foster er tegn på jente, mens lavere fosterlyd er tegn på gutt. Dette tror jeg imidlertid ikke stort på. Men for all del - jeg har hatt høy fosterlyd på begge mine, har ei jente på 2 og ei jente i magen :)

Skrevet

Hjertefrekvens over 140=jente og under= gutt. Dette stemte på meg ihvertfall. Spurte gynekologen min om det var noe i det og han sa det bare var tull, mens legen min sa at det hadde stemt med hennes egne "undersøkelser"

Skrevet

Jeg har ikke høyere nå enn sist, og jeg har en gutt og skal ha en jente.

Skrevet

Jeg har hatt 140 alle gangene jeg har vært på kontroll, så ikke kjønnet på ordinær ul, men var på ul hos jm onsdag og henne mente ho kunne se ei jente...:) Det jeg og samboer har trodd og..:)

Skrevet

Jenta mi har ligget på 160 hele tiden:-) Kanskje det er tilfeldig, men hvem vet:-)

Skrevet

la ett innlegg inne på 3.tri om dette..der viser det seg maange som venter gutt med høy hjertelyd:p

så da er et vel baare tull:)

Skrevet

Denne regelen gjelder visstnok bare i siste tri. Altså etter uke 29.

Jeg venetr gutt ifløge 2 ulytralyder, men har ligget på 160 i hjertelyd helt til nå . Kontroll i går 28+0 hjertlyd på 140.

Skrevet

eg har tre gutter og de har ligget på 160 hver gang alle tre

Skrevet

min lille gutt der inne har 160, jeg gjettet at det var en jente pga hjertelyden, men gynokologen min viste oss kjønsorganet og sa at det med at man kan høre om det er gutt eller jente på hjertelyden er bare tull.

Skrevet

det er bare tull. jeg skal ha gutt nr to og begge har på alle kontroller hatt hjertelyd på 160-170. tror det kommer an på aktiviteten i magen, er babyen aktiv får den automatisk høy puls, det gjør jo vi.

Skrevet

Hei..

jeg venter gutt og har høy hjertelyd men har oxo en jente som hadde akkurat samme hjertelyden..

d kan vel stemme for noen,men tror ikke at man skal stole på det..

Skrevet

Mine tre gutter lå på ca 140. Nå venter vi jente og den ligger på 140 ;o))

Skrevet

Hadde også 144 hver gang sist, det ble gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...