Gå til innhold

noen som har begynt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei...har vært å kjøpt gave til den nyfødte til søskenbarnet mitt...da så jeg er nyyyydelig fløyels body/dress med bamse på...hæææærlig...kjøpt på cubus...men jeg har kjøpt noen småting..bare sånne tynne bodyèr til å ha under tøy...hvis jeg mister så har jeg det jo til neste eller noen andre..så jeg bryr meg ikke så mye om jeg kjøper noe..jeg kommer ikke tilo å kjøpe noen store ting før november og utover..men barnevogn skal jeg ikke kjøpe før etter fødselen faktisk..det bringer ulykke..(mener vi) hehe...

Annonse

Jeg har startet så vidt, men har ikke kjøpt noe klær enda. Det kjøpte jeg litt til den første som jeg mistet. Men har kjøpt dyne, pute og dynetrekk, og bæresele. Har funnet ut hvilken vogn vi skal kjøpe, og den ser det ut til at hans foreldre vil betale, så da slapp vi den utgiften:-). Men vi skal ut og kjøpe barnesete neste helg, og eventuelt andre småting. Klær venter jeg med til nærmere fødselen, for da vet jeg jo litt mer hvor stor den kommer til å bli og hvilket kjønn. Skal nemlig få vite det på fostervannsprøven vi skal ta 31 oktober. Er i dag 11 uker på vei, så jeg puster litt mer ut, og begynner innkjøpene:-).

Klær har vi i lange baner etter 1. barn, men mest jente klær da. Litt er sånn unisex. Utstyret har vi fra 1. Har lagt det til sides i boden, og stellebord, og sprinkelseng bruker vi ennå. Holder på og pusse opp et rom som lille jenta skal få, slik at babyen kan få det rommet hun bruker nå. Det er et veldig utpreget babyrom. Lille jenta skal få småbarn rom, med grønn seng og orange møbler. Det skal bli så stilig. Har planer om og kjøpe to ting til babyen, som jeg savnet til lillejenta. Et babysjal, og en slik hengekøye seng, som står i stativ så den kan flyttes hit og dit. Men venter med og kjøpe det til i allefall etter uke 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...