Gå til innhold

Jeg er over IKM men fortsatt negativ test...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg holdt på sånn et par dager, men så kom tr tuslende..:( tror det var tankene som holdt henne unna gitt... og det var fryktelig unødvendig for skal på hyttetur uten vann og strøm idag.....:-/

Men krysser fingerne for deg!:) er jo mange som har testet neg og som har vist seg å være gravide likevel =)

noen symptomer da?

Jaaa, jeg er 6 dager over ikm, bare negative tester, og ingen tante... Jeg blir sprø av dette usikre.. Noen som veit hva som skjer? Skikkelig irriteranes er det ihvertfall!!

Jeg veit om noen som gikk en mnd over ikm før tanta kom, blir en del tester da, håper ihvertfall ikke de tar såå lang tid for oss...:(

Vet at mensen henger seg opp hvis man går å tenker på at den skal komme... skikkelig dritt!!

Blir jo halvsprø av å gå å vente og...

Hadde massevis av symptomer etter El og frem til bare et par dager siden. Var kvalm, trøtt, mensmurringer, fort sliten osv men det sluttet for bare et par dager siden så nå er jeg forvirret!!

Med førstemann hadde jeg ingen symptomer så det er enda håp men...

Jeg hadde noen symtomer med dei 2 første, frøs veldig og hadde skikkelig matkick før ikm, men ingen denne gangen... Så den tanta har sikkert hengt seg opp, grr.

Er mindre trøtt nå enn vanlig og..Så jeg får prøve å slutte å lure meg selv med å håpe.. Testet tross alt positivt på ikm dagen dei andre gangene..

Annonse

Jeg tasta negativt onsdag kveld.Og det var jeg forbredt på. Mensen har fortsatt ikke kommet. Regner med den bare er forsinket jeg, så jeg føler vel at mensen er på vei.... Men syntes den bare kan komme da, nå som jeg sikkert ikke er gravid. Men, så lenge mensen ikke har kommet, så har vi fortsatt et håp.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...