Atomina Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 Nå er det 19 dager siden forrige inseminasjon ... Jeg vet jeg ikke er gravid (2 negative tester), men mensen kommer ikke. Det var akkurat slik forrige gang også, da kom mensen 6 dager på overtid. Det er så slitsomt å gå slik og vente når man vet at håpert er tapt for denne gang. Det er jo bare psyken som spiller meg et puss. Er det mange av dere andre som har det slik? Nå skal jeg begynne på Pergotime, har lange sykluser. Det stemmer vel at det eneste vi egentlig oppnår med Pergo er mer regelmessige sykluser - sjansene for å bli gravid blir jo ikke noe større? Hører gjerne om deres erfaringer ... Litt lei nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6492894-ikke-gravid-men-menstruasjonen-lar-vente-p%C3%A5-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storkfrøken69 Skrevet 29. september 2006 #2 Del Skrevet 29. september 2006 Hei Jeg føler så inderlig med deg. Min mens kom utrolig nok da den skulle. Det hadde jeg ikke trodd. Da jeg skjønte at jeg ikke var gravid, regnet jeg med at den ville la vente på seg. Det blir på en måte en form for selvplaging. Man vil jo gjerne at den skal komme sånn at man kan komme seg ned igjen i en fei. Uten at jeg er noe alternativ på noen måte tror jeg det er viktig å sette av litt tid til å puste godt ned i magen og kjenne at kroppen får skikkelig ro. Det gjorde jeg. Jobbet med avslapping og pust en times tid, 3 timer etterpå kom mensen. Hahaha, det kan være helt tilfeldig selvfølgelig ) Har du forsøkt mange ganger? Hvor uregelmessig er du da? Jeg må faktisk innrømme at jeg ikke vet hva Pergo er. Selv har varierer periodene mine mellom 32 og 36 dager. For et år siden gikk jeg noen måneder opptil 46 dager. Da gikke jeg ned bittelitt i vekt også var det tilbake til normalen. Vet ikke om det hadde noe å si altså ) Nå håper jeg å komme meg nedover igjen om ca 14 dager. Satser du på å dra nedover så fort sjansen byr seg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6492894-ikke-gravid-men-menstruasjonen-lar-vente-p%C3%A5-seg/#findComment-6497829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomina Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg syntes egentlig at jeg hadde vært ganske flink til å stenge tankene ute av hodet denne gangen og fokusere på jobb og livet ellers, men det gikk tydeligvis ikke så bra som jeg trodde. Pergo er en hormonkur som skal hjelpe deg med mer regelmessige eggløsninger. Jeg har omtrent samme sykluser som deg. Jeg var før ganske tynn, og da kunne det gå 3 måneder mellom hver menstruasjon. Så mine nyervervede ekstra kilo kan jo sies å ha en positiv bivirkning i det minste! Vi har prøvd to ganger. Stemmer det at du ble gravid på første forsøk forrige gang? Selv om det dessverre endte i en abort, så er det jo godt for deg å vite at du KAN bli gravid! Jeg har aldri vært gravid, og er så redd for at det kanskje ikke skal lykkes i det hele tatt ... Vi drar nedover igjen ved neste eggløsning, går systematisk til verks! Kan jo ikke risikere å gå glipp av gullegget ... Så vi drar vel også nedover om 14-18 dager, avhengig av når denne forbaskede menstruasjone kommer, så jeg får begynt på hormonkuren ... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6492894-ikke-gravid-men-menstruasjonen-lar-vente-p%C3%A5-seg/#findComment-6498619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storkfrøken69 Skrevet 2. oktober 2006 #4 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ja, det stemmer at jeg ble gravid på første forsøk. Legen min sier det samme som deg. Det viktigste er å fokusere på at jeg faktisk kan bli gravid. Usikkerheten og spørsmålene er likevel mange..... Går du til gynekolog for å sjekke eggløsningen før du drar? Har mensen kommet? Du skal se vi ender opp med samme termin etter at vi har vært nede i oktober ) ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6492894-ikke-gravid-men-menstruasjonen-lar-vente-p%C3%A5-seg/#findComment-6527236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå