Gå til innhold

UL idag, estimert vekt 1900 gr, 29+6

Anbefalte innlegg

I dag var vi på UL (ikke 3d fordi vi vill ikke vite kjønn). Babyns vekt blev estimert til 1900 gr og jeg er 29+6 idag!!! hjelp, ska vi få en kjempebaby!?! Ligger rett i underkant av den røde streken på SF mål.... Ellers seteleie, men for tidlig og begynne å grue seg, den rekker å snu seg mange ganger enda.. som han sa.

En flott opplevelse, MEN liker ikke tanken på en kjempebaby i seteleie :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6492889-ul-idag-estimert-vekt-1900-gr-296/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du termin en dag før meg du da? :-)

Tror ikke du skal være redd for en kjempe baby. Hvis du leser på babyverden.no veier de i uke 30, 1600 gram, noe som er 500 gram mer enn her inne. Tror det er veeeldig individuelt hvor mye de vokser nå!

Sa de ingenting om estimert fødselsvekt??

Jeg ville ikke stresset så mye med det. Et vennepar av oss fikk en jente for noen uker siden og de hadde fått beskjed om at hun kom til å veie minst 4,5 kg og at det ville bli en STOR baby. Da hun ble født var hun 3470 gram...så de kan jammen ta feil! :-)

nei, han legen ønsket ikke estimere vekt ved termindato enda... for store variasjoner på vekst fremover...

Litt mer beroligende med tall fra babyverden da, spriket blir ikke sååå stort da. OG så må man ju huske på at det kun er et estimat da;)

ser bokstaver som bilder ordet "Keisersnitt" danse foran mine øyne..;)

Annonse

anonym:

jeg fikk estimert vekten på tirsdag for jeg hadde kjempe store smerter i magen og ryggen + at jeg plutselig begynte renne masse tynn utflod, så legen var redd vannet hadde gått og måtte ta ta mål for å se str på babyen om den var frisk å sånn..

man kan også bestille en privat ul de fleste steder tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...