Gå til innhold

I dag skal vi ha minnestund og begrave vår lille, kjære Lucas.

Anbefalte innlegg

En uke har gått siden jeg fødte min lille, vakre engel. Han var så fin så fin.

I går var jeg på sykehuskappelet, la Lucas over i ei lita, hvit og fin kiste. På lokket er det et fint bronsje-kors, nedenfor korset står det Lucas i nydelig løkkeskrift i gull.

Storebroren fikk legge ned en liten søt bamse, han fikk en til seg selv også, som et minne om lillebror.

Bredde over en liten nydelig dyne, som fulgte med denne lille kista. Dyna var hvit i bunnen, med små søte bamser i rosa og lyseblå.

Et siste blikk på Lucas, så farvel....

Idag klokken 13:30 skal vi ha minnestund på sykehuskappelet, så skal vi dra til gravstedet for å senke den lille kista med min lille engel i.

En tung og trist dag!!!

"En liten engel til oss kom, vinket blott og vendte om"

"En forsiktig tegna blomst, til minne om et forsiktig tegna menneske.

Vakker på sin særegne måte, men for skjør til å leve her hos oss."

Måtte Gud være med oss i dag, og i tiden fremover, for nå føles livet så ufattelig tungt.

Vi har jo en gutt på snart fire år. Han trenger meg, og jeg er så ufattelig redd for å "miste grepet"!!! Jeg vil være en god mor, jeg vil være der for gutten min!!

Dere som tror, be for oss. Eller send positive tanker...Vi trenger det virkelig.

Klem fra en sørgende

Fortsetter under...

Jeg føler med deg. Har nemlig også vært gjennom dette forendel år siden. Skal be for dere. Håper du får hjelp til å komme deg videre. Vi var med i sorggruppe sammen med andre foreldre som hadde opplevd det samme. Dette var et tilbud fra sykehuset og ble ledet av en av sykehus prestene. Vi holder fortsatt litt kontakt med hverandre. Viktig å føle at en ikke er alene med sorgen. Jeg skrev også dagbok .

Klem fra en som tenger på deg

Har ikke vært her inne på en stund så nå har jeg lest først dette og så dine tidligere innlegg, og tårene renner som en foss......... Dette var virkelig trist:( Jeg føler virkelig med dere. Jeg vet ikke hva jeg skal si for å trøste, men det skal du virkelig vite at mine tanker går nå til deg og dine, og deres lille Lucas.

Sender dere en kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeempestooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor trøsteklem og håper den hjelper litt i allefall!

Kondolerer så mye... Vet ikke hvordan du føler, eller hvordan du har det, har selv aldri mistet et barn, men sorgen er tung å bære uansett.. Jeg sender dere de mest positive tankene jeg har, å håper virkelig at dere kommer dere igjenom det med tiden..

Klem fra

Annonse

Jeg skal be for dere i dag. Selvom det i vår menneskelig forstand ikke kan oppfattes noe lyspunkter i en slik situasjon som dere står midt oppi nå - så vet jeg at Gud er en som har omsorg og ønsker å favne dere med all sin kjærlighet og trøst både i dag - og ALLE dager som kommer. Ber om at dere skal få lov til å kjenne det. Må Gud velsigne dere på en spesielle måte, og gi dere styrke og kraft til å klare dagene som ligger foran. Stor klem og varme hilsner fra meg.

kondolere så meget av tapet av lukas.Det er så ufattelig vondt å miste noen.Sorgen kan desverre ikke beskrives med ord.Den blir lettere å leve med med tiden.

Ta vare på hverandre.Snakk, og grin så mye dere orker.

Varme tanker sendes deg og dine.

Leser dette med sorg,Maja-mor...At ikke du skulle få ha ditt kjære barn hos deg er helt ufattelig trist og urettferdig.

Men Gud hadde andre planer for den lille som han elsket så høyt, at han tok han tilbake.

Jeg ber for dere,og sender gode tanker og ønsker til dere.

"Det er makt i de foldede hender. Når du mot Ham dem rekker,så har Han lovet at du hjelp skal få...."

Fra en mor til en engle-mor..

Annonse

Det er så urettferdig!! Ta vare på hverandre i den vonde tiden, ikke steng sorgen inne. Og husk at vi er mange som tenker på dere.

Tenner et lys for lille Lucas i kveld.

Gud plukker også de fineste blomstene først..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...