Venter nr 2 i desember 2009 Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 fordi jeg tror jeg har fått bekkenløsning. Håper å få rekvisisjon til fysioterapaut + en gradert sykemelding 60 alt 80 %. Er sliten og har mye vondt og det er vel ikke bra å presse seg for mye. Blir spennende å høre hva legen mener :-)
Venter nr 2 i desember 2009 Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 Legen var veldig ok. Tok det alvorlig og ga meg rekvisisjon til fysio. Han sa fysio og jeg skulle vurdere om jeg skulle få gradert sykemelding. Det er jo perfekt fordi de har jo mer peiling på dette enn legen. Dro rett til fysio for å bestille time. Hun sa det måtte stå at jeg hadde gangbesvær for å få dekket dette, men at det kunne vi fikse med legen når jeg kom til første time. Hun sa også at hu villle vurdere om jeg skulle sykemeldes noe etter første undersøkelse. Den eneste ulempen nå er at jeg ikke fikk time før neste fredag. Må bare holde ut til det. Heldigvis har jeg litt amputert arb. uke neste uke pga jordmortime, tannlegetime og fri fredag :-) Legen sa også at dette kunne skyldes vanlige bekkensmerter pga. at bekkenet utvider seg. Det er jo lov å håpe at dette ikke er bekkenløsning :-) Ser positivt på det.
rose_007_har fått ei jente Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Ikke for å stresse deg, men jeg var på min første fysio behandling i dag. Hun skulle ikke begynne behandlingen før neste gang, det eneste hun gjorde i dag var noen "lette" øvelser. Da jeg skulle gå hjem stivnet jeg i hele bekkenet og begynte å få en brennende følelse. Gikk på skolen fordi jeg trodde det skulle gå over, men det ble bare verre. I ca. 1 1/2time ble bare smertene verre og tårene presset på. Jeg måtte bare pakke tingene mine og komme meg hjem. La meg i sengen og gråt av smerter. Tror ikke jeg tør å gå tilbake, det skal ikke høre til å gjøre så vondt!! Snakket med en god venninne som har hatt bekkenløsning og har prøvd alt fra fysio, akupunktur, naprapat, soneterapi osv, hun anbefalte meg å gå til osteopat, det skal jeg på onsdag. Vil heller bet 500,- pr. gang i 1-3 behandlinger og så bli frisk enn å lide slik jeg gjorde i dag. Hele dagen min har blitt ødelagt!! PS: Håper at ditt møte med fysioen blir bedre!!
Venter nr 2 i desember 2009 Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2006 Fysioterapauten jeg skal til har mange gravide som pasienter og det var legen som anbefalte henne. Er visst mange i bydelen der jeg bor som går til henne. 2 av mine beste venninner er utdannet fysioteraputer og sa at jeg må regne med vondt etter 1. undersøkelse. De skal jo finne ut hva som er vondt osv. Dessuten er det visst ikke helt sikkert at jeg har bekkenløsning, men det kan også være andre ting mente legen. Tror kanskje du har vært litt uheldig med fysioteraputen. Vet om mange som ikke har kommet til en som har god erfaring på området og som derfor har blitt misfornøyde. Kanskje du burde vurdere å bytte fysioteraput? Spør om legen din kan anbefale noen. Jeg har så vondt uansett, så dette kan ikke bli vondere uansett.... Ønsker deg lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå