Gå til innhold

Twilight Zone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange her gruer for fødselen, men jeg gruer mer til å ta med ungen hjem etterpå... husker enda da jeg brøt sammen dagen etter å ha kommet hjem fra sykehuset sist, fulltendig utslitt og med barseltårer... jeg var plutselig fullstendig overbevist om at jeg ikke kom til å greie å holde ungen i live... jeg sa ganske ordrett sitert til kaping-mannen: "nå har vi tatt oss vann over hodet, vi er nok nødt til å levere tilbake ungen"... og grein så tårene spruta... hehe.. men hun lever idag også gitt, snodige greier... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fint! Da blir det shopping og redebygging på oss når jeg kommer på besøk :) mellom all bursdagskakespisinga selvsagt :)

Skrevet

*kjefter på naboen din med deg*:)

Jeg er vel førstemann ut her tror jeg, 10. desember har jeg termin:)

Merkelig, men jeg gruer meg ikke til noe:)

Skrevet

Mille-k: dustenabo! gi henne litt pes, det har hun fortjent! En aldri så liten eksplosjon fra en hormonell, gravid kvinne :D

Hanne: syns du er steintøff jeg :) ikke redd eller bekymra for noenting... Tror det kommer til å gagne ungen deres også på lang sikt, denne tendensen til å se på ting som utfordringer og ikke problemer :)

til alle twilight-jenter idag: nå finner jeg badekaret og pleier meg selv litt, så får golvet bare være skittent i en time til for alt jeg bryr meg!

Skrevet

*misunne ka-ping badekartid*

Hehe, det eneste jeg gruer meg til er eksamen, alt det andre som inkluderer fødsel og baby skal jeg nok takle:) jeg vet jo at det ikke blir lett, men jeg/vi finner nok en løsning:)

Skrevet

Endelig fredag!;-)

Så sent på plass på kontoret idag, så det er kjekt å se at det er liv i "Twilight`ene".

Skrevet

Hm, angående diskusjonen over om ukependling osv ser jeg at næringsministeren går av fordi han savner ungene og ikke synes ukependling var nok. Odd Eriksen er en veldig bra mann, må jeg si - trist han går av! Hadde store forhåpninger til at han skulle få til mer som minister. Ja, ja - godt å ha ham tilbake på fylkestinget her!

Skrevet

Er sent ute i dag som vanlig jeg! Jeg sover himla dårlig om natten for tiden, og da blir det ekstra soving utover dagen gitt...

Akkurat som jeg ikke våkner av ti tusen andre ting i løpet av en natt (leggkramper, doturer, våkner når jeg snur meg) så er naboens bortskjemte drittunge begynt trassvræle om natta. Altså, ungen i huset ved siden av! Argh!

Skrevet

Åh, slike unger er irriterende. Jeg er bare gla jeg bor i enebolig for tiden og ikke studentby som før. Da hadde jeg sikkert kjektet ut alle naboene fordi de gikk på fest og vekket meg da de kom hjem...!

Skrevet

Det kan du være glad for ja! :D

Jeg ville nok hatt en smule mer tålmodighet med den natteskrikingen om han ikke "alltid" hadde hengt rundt her med den grininga si, men han griner for ALT! En skikkelig trassbaron! Han griner tilogmed når han snubler i et gressstrå! Usmakelig, bortskjemt drittunge ja!

Godt å få ut litt damp! ;)

Skrevet

Hva med en folkeaksjon 'mot andres vrange og bortskjemte drittunger'? (bortsett fra alle bimmere jeg liker sine barn da)

Skrevet

Høres ikke ut som den ungens foreldre har skjønt det der med å gi positiv oppmerksomhet, nei, hvis ungen må grine hele tiden...

ka-ping - mener du at du ble OVERRASKET over mine huslige sider? Jeg kan til og med strikke sokker! Og legge opp gardiner og bukser (igjen, ja, jeg er kort i beina) og bake boller og...

OK, da - så kom jeg ikke på mer. Men den vognposen er jeg faktisk meget, meget fornøyd med!

Skrevet

JA! :D

Altså, folk må få oppdra ungene sine som de vil, men jeg synes de også kan prøve rulle ut de antennene de (kanskje ikke) har -og prøve ta litt hensyn.

Greit at man må tåle mer når man bor som vi bor (i sameie med flere leiligheter) men da må man også ta mer hensyn.

Nå er det nok lett for meg å si, siden jeg ikke har barn: men hadde min unge stått i den felles hagen og stampet med føttene og gaula og grint og hylt"jeg VIL, jeg vil jeg vil" -så hadde jeg jaggu lempa ungen inn på rommet sitt og bedt han hyle seg ferdig der inne og se til å lære seg å oppføre seg! Kom ut når du er blid igjen!

Skrevet

Eller kanskje de praktiserer sånn "the Nanny"-pedagogikk, hvor man bare går når ungen hyler? Ikke helt imponert over den... Man bør jo i alle fall ta med seg den hylende ungen, så det ikke går ut over andre:)

Skrevet

En på skravle som spurte om materialbruk av en som hadde sydd vognpose og stelleveske og lagt ut bilde, og jeg svarte. Har nemlig sydd voksi-kopi til min elskede førstefødte, og allerede funnet den fram til nestemann:) Og så hadde selvfølgelig ka-ping vært og kommentert noe om at jeg stadig viste nye talenter - det kunne jeg jo ikke la stå ubesvart!

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke! Må si jeg er imponert jeg og! :)

Skrevet

Var faktisk bare moro - siden jeg ikke må gjøre sånt hver dag var det rett og slett førstegangsgravidterapi (mot orddeling jeg, vettu) å pusle med slikt. Brukte en kveld på det, så med min vanlige timelønn har jeg vel ikke akkurat spart penger på det, men fikk nå posen akkurat som jeg ville ha den:)

Skrevet

Det er jo det viktigste, pluss at det sikkert er kjempeartig å faktisk ha sydd den selv med bra resultat! :)

Nå skal jeg innom sex i svangerskapet en kjapp tur for å se om jeg har klart å tirre på meg ennå flere hormonelle damer, så skal jeg vente på vimsemannen -så blir det innom babybutikk for å høre hvor vogna blir av -deretter Ikea og kjøpe kommode og ben, så vimsemannen har alt i hus til å mekke stellekommode :)

God helg da, eller kan jeg håpe på å se dere her i løpet av helga og? :)

Skrevet

Hvilken vogn har familien vims kjøpt seg da?

Skrevet

Vi har bestilt en Emmaljunga Duo Edge (tror jeg den heter?) i svart! :)

Den kommer visstnok neste uke! Det blir artig å få den i hus :)

Skrevet

har du tilfeldigvis en link så jeg kunne sett hvilken det er?

Skrevet

Se på www.emmaljunga.no De har laget sidene sine i flash, så jeg får ikke henta ut noe link til akkurat den vogna, men riktig navn er Edge Duo Combi :)

Skrevet

har litt problemer med å få opp den sida jeg..funker ikke verken i mozilla eller explorer. Får heller se den når jeg kommer på besøk :)

Skrevet

Jess! Og om jeg finner bilde av den før, gir jeg beskjed! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...