scubagirl med scubababy Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 Ser du også kan litt om det å se ting mange av oss andre ikke kan.. Jeg lurer på om du kan fortelle meg når jeg blir gravid, og evt. hvor mange barn vi får og kjønn.. Jeg er på en måte i IKM-tid denne helgen, og er veldig spent på utfallet av denne pp. Min samboer er født 08.08.84 i Larvik. Klokkeslett vet jeg ikke. Jeg er født 30.01.72 i Tønsberg kl. 19.35 ca. Håper på et positivt svar fra deg... Klem fra... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6492636-hei-destiny/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Del Skrevet 29. september 2006 Kjære scubagirl ! Nå har jeg kikket på horoskopet ditt - her kommer litt om deg i stikkordsform: Du er ei sosial, vennlig, nytenkende og kreativ jente. Du kan kanskje virke litt forsiktig og beskjeden i første omgang, men inni deg er du morsom, generøs, elskverdig og varm. Det ser ut til at du er veldig selvkritisk, og har litt dårlig selvtillit når det gjelder dine kreative evner, som du har veldig mye av ! Jeg tror det er et instinktivt ønske for deg å bli mor, og du kommer til å bli en svært kjærlig, varm og lojal mor. Og du kommer til å blomstre og stortrives i den rollen, og det kommer til å gi deg mye glede og energi. Likevel ser det ut til at du er relativt voksen før du får barn. Denne perioden er veldig god, og jeg tror du kan være gravid nå, jeg vil uansett tro at du får 2 barn...forts. følger Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6492636-hei-destiny/#findComment-6493470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Del Skrevet 29. september 2006 Hei igjen ! Husk å ta det litt med ro, og ta litt vare på deg selv og helsen din, så det ikke blir for mye stress for deg. Det ser ut som du er inne i en litt slitsom periode, og kanskje har litt lite energi. Men som sagt er akkurat denne måneden veldig god, og det ser også ut til at du har gått inn i en ny fase i livet som handler om det å bli mor og være omsorgsperson. November er en veldig god måned på hjemmebane, og en utmerket tid for f.eks oppussing. Du er også inne i en svært god periode når det gjelder kjærligheten - skal du gifte deg ? Det ser også ut til at du er inne i en periode med forandringer knyttet til arbeid. Kanskje det venter deg forfremmelse ? Eller så er det et tegn på at du skal ut i svangerskapspermisjon....håper det ! forts. neste Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6492636-hei-destiny/#findComment-6493596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2006 #4 Del Skrevet 29. september 2006 hei igjen. Som sagt vil jeg tro at du får 2 (evnt tvillinger og en til) barn scubagirl, og kommer til å bli en fantastisk mor=) Dere har jo prøvd en stund, og det er jo alltid lurt å snakke med en lege om det går et år uten at noe har skjedd. Men jeg krysser fingrene for at det er en spire i magen din nå. Glemte å si at siden du er så flink med barn, så kan jeg tenke meg du kan være veldig flink å jobbe med barn også (førskolelærer, lærer, helsesøster etc) Lykke til med babylaging ! Vennlig hilsen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6492636-hei-destiny/#findComment-6493713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
scubagirl med scubababy Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 29. september 2006 Tuuuusen takk for så fine ord.. Du spør om vi skal gifte oss? Jeg håper da det. Vi har funnet en veldig fin tone vi to. Han har sagt at han vil gifte seg en dag. Så nå venter jeg bare på å få vite dagen jeg da... hehe.... Men det kan nok hende at jeg må spørre litt mer for å få til en konkret bryllupsplan tror jeg. Du har nok truffet godt på alle punktene som forteller om meg og hvem/hva jeg står for. Og jeg ønsker at døgnet kunne hatt flere timer, eller hatt såpass flaks i lotto at jeg kunne vært hjemme og bedrevet med alle fritids-interessene mine hele dagen. Vi har akkurat fått oss en liten hundevalp. Det er nok samboer som er den som får han til å høre på kommandoer, men håper at han vil høre på meg og gjøre som jeg sier etterhvert også. Kan jeg spørre om hvordan du "føler" eller "ser" ting på oss? Jeg er også aktivt opptatt av dykking. Dykking og graviditet er ikke så lurt. Jeg har lagt dette litt på hylla, men holder på med et dykkekurs som gir meg tillatelse til litt arbeidsdykking. Arbeidsdykkesertifikat må man ha for å kunne hjelpe til på dykkekurs etc. Har ikke tenkt å begynne å dykke på heltid. Ser du noe om hvordan det vil gå med den eksamen? Noe spesielt jeg burde lese på? Har strøket en gang, og tror ikke jeg orker å stryke en gang til. Igjen takk for svar... Klem fra... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6492636-hei-destiny/#findComment-6494098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2006 #6 Del Skrevet 29. september 2006 Hei hei ! Tusen hjertelig takk - veldig koselig å få tilbakemelding. Jeg bruker astrologi, og tolker fødselskartet ditt, så jeg har desverre ingen evner utover det vanlige, he he. Jeg har lest om astrologi, som jo er en flere tusen år gammel vitenskap om hvordan planetene påvirker oss, i flere år nå. Men jeg er ingen profesjonell astrolog, og du må uansett lytte til deg selv om noe føles feil. Jeg kan desverre heller ikke gjøre veldig detaljerte spådommer som f.eks kjønn, det ville blitt ren gjetting.Dette blir jo litt kjapt og overfladisk, men det er morsomt å høre at du driver med dykking. Det er nemlig ting i kartet ditt som tyder på at du er sporty, og driver med litt uvanlig og ekstrem idrett. Når skal du ta eksamen ? Jeg vil tro du får til noe viktig før Mars 2007. Krysser fingrene for deg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6492636-hei-destiny/#findComment-6494479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå