Gå til innhold

uke 11 og i bedre form

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er det! :-) På slutten av 1.trimester skal det letne for de fleste, kvalme, tretthet og evinnelige løpeturer til toalettet skal avta rundt denne tiden her, så nå får du nyte dagene fremover og glde deg til det spennende 2.trimesteret hvor magen kommer, den ordinære ultralyden og de første gangene du kjenner sparkene fra mini!

Det trenger du ikke å bli, symptomene skal avta på denne tiden! :-) Men, de neste ukene er litt nervepirrende, det er jeg enig i, for da merker man likosm ikke noe til graviditeten i det hele tatt. Ingen symptomer og ingen spark, hvordan kan man da vite om den lille har det bra liksom, men det har den nok. Når du har sett liv i uke 8 så går det nesten alltid bra :-) Er selv bare 4+0 i dag, så jeg har desverre en lang tid til foran meg her inne, men har en god følelse denne gangen, så jeg håper det går bedre enn sist.

ja skjønner deg mistet selv rett før jeg ble gravid ijen,så man blir tenkende på det.jeg oxo har en god følelse nå,det hadde jeg ikke sist.Ja blir rat litt nå frem til sparka beg,for man har ikke så mye sympt.nå uff avner kvalmen litt he he

*ler* Ja sånn er det, når man savner å være kvalm da er man passe småbekymret ja, hehe... Men kjenner følelsen! Jeg gleder meg veldig til rundt uke 14-15, har kjent liv rundt uke 13-14 med begge gutten og håper jeg får det nå også, er sååååå kos! Masse lykke til videre! :-)

Annonse

å hvordan kjente du det,jeg kjenner det bobler sånn m et par dagers mellom rom der nede som hårene er liksom.men varer så kort og altfor sjelden kan gå 2-3 dager mellom beg å kjenne i forrige uke men vet ikke om det er det jeg tror

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...