Gå til innhold

Flere som har satt inn egg denne uka uke 39:o)..........?

Anbefalte innlegg

Hvordan har dere det?

Jeg er så spent at jeg nesten går på veggen...............

Vet jeg må prøve å roe det litt, men det er lettere sagt enn gjort. Det er jo mye å vinne og mye å tape.

Når kan man forvente at man begynner å kjenne noe?

Og er det på dag 3 etter innsetting at egget fester seg?

Prøver å leve så sunt som mulig, som om jeg skulle være gravid. Vet ikke om det er dumt av meg( gir kanskje mange falske forhåpninger, men samtidig må man jo håpe og være optimistisk også :o)...

Har bestilt blodprøve hos fastlegen min, St.Olavs gjør det jo ikke lenger men orker ikke bli like glad som forrige gang og så er det kanskje bare en kjemisk graviditet. Men må kanskje ha begge deler clearbluen smiler liksom alltid til meg i hylla..........

Ha en fin rugedag jenter!

Klem

Fortsetter under...

Hei, Jeg skal sette inn egg i morgen, og er kjempe spent.

Jeg har hørt at egget fester seg etter ca 7 dager, men vet ikke om det er riktig. Tror det er viktig å leve sunt, så har ihvertfall vi gjort vårt.

Masse lykke til, klemmer fra

Heia

Jeg har satt inn egg i dag. *ruge,ruge* :-)

Skal prøve å ikke kjenne så godt etter, men vet det er lettere sagt enn gjort. Fikk symptomer allerede på onsdag... De skyldes nok Crinone.

Tror ikke det er noen fast dag egget fester seg. Når man blir gravid på vanlig måte har jeg hørt at det fester seg etter 3-10 dager.

Jeg prøver å leve sunt og følge en del av festerådene.

Vi høres nok mer de nærmeste par ukene:-)

Jeg fikk satt inn egg denne uka jeg også, rettere sagt i går!! Må si det har vært litt av en påkjenning dette her, men nå er jeg så glad for at vi har kommet så langt.Nå ligger heldigvis egget vårt trygt inne i meg og det skal jeg ta godt vare på det!!

Prøver å slappe litt av det, men som dere vet er det nesten umulig.

Lykke til alle sammen...

Annonse

Ja, det er litt av en nervepåkjenning! Veldig spennende...............

Vi blir jo minnet på det hele tiden også med alle hormoner som skal tas, men pytt,pytt hva gjør man ikke:o).....

Lykke til til deg også. Blir spennende å følge hverandre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...