Ninni36 Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Vet ikke om dere har vært innom "tråden vår" og lest i det siste jeg, vi er jo blitt litt tregere med tiden :-) Men, vil jo så gjerne fortelle dere nyheten da; Jeg er nemlig også blitt gravid! ) Har akkurat funnet det ut, og er vel litt satt ut. Trodde jo ikke at det ville bli mer baby på meg, når det ikke hadde skjedd til nå. Og så når en begynner på skole, slapper av og tenker på helt andre ting enn sex og baby, ja da sitter'n. Skjønn det den som kan. Kan jo være at kroppen ikke var klar før nå etter MA'n i fjor. Er jo redd for at det skal gå galt denne gangen også, men tenker positivt. Men greier ikke å miste så sent som i 18 uke en gang til, så det håper jeg virkelig jeg slipper. Ville bare dele dette med dere, så håper dere leser her inne (selv om kab nå er på 3.trim. vel... ) Klem fra meg
Ninni36 Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2006 dytter denne jeg, så kanskje du ser den Marianne :-) Kab har jeg fått kontakt med.
Faylinn Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Ååååh herregud!!!! Det var den beste meldinga jeg kunne lese på en mandagsmorgen! Gratulerer! :-) Må nesten felle en gledeståre her jeg. Jeg har vært i København og langt fra BIM så jeg har ikke sett det før nå. Skriver mer på tråden vår senere i dag. Er bare innom som kjappest, er litt å ta tak i på jobben etter et par dagers fravær..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå