Gå til innhold

Har du vært på babyshopping?

Anbefalte innlegg

Jeg er visst den eneste som enda ikke har giddet å begynne.

Og for å slippe å bruke så veldig mye krefter på å tråle butikkene ber jeg dere, kjære medsøstre:

Det eneste jeg mangler er en sovepose til Quinny vogna!

Bor på vestlandet, og tempen kryper sjelden under 0. Bagen er ganske liten, så posen ikke være for diger.

Har du en link, et forslag et tips? Jeg kjøper gjerne via nettet.

Ellers har jeg alt av utstyr. Og lar det sikkert ligge nedpakket et par mnd til :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6492299-har-du-v%C3%A6rt-p%C3%A5-babyshopping/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist æ gikk gravid bynnt æ ikke før i sluttn av juni... og hadd termin i sluttn av august... å da kjøpt æ kun vogn, voksipose og sånnt... ellers så arva vi masse, kjøpt ikke et klesplagg sjøl... men denne gangen har æ kjøpt ulitt klea...

Veit ikke om nå sovepose da...

Hei Brooke!

Jeg har et tips til vinterpose til Quinny vogna. Jeg har selv den vogna og brukte en dunpose fra Ticket to heaven da min sønn på nå 2 år var nyfødt.Både mannen min og jeg er veldig fornøyde med den posen og gleder oss til å ta den i bruk igjen når den lille kommer i des. Sønnen vår lå aldri med noe annet enn vanlig innetøy, lue og votter når han lå i posen. Den var mer enn varm nok (vi bor på Østlandet). Den kan også brukes i sportsvogna når dere tar den i bruk (det er hull til selene). Posen er vindtett, vanntett og pustende. Lukkes med glidelås og kan åpnes helt. Kan maskinvaskes. Jeg ser at Kidsfashion selger den på nettet:

http://www.kidsfashion.no/kf/produkter/baby/jakker_yttert_y/b4010_baby_vinterpose

Lykke til med kjøp av pose!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...