Gå til innhold

pjuh, nå var jeg heldig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leverte lillejenta i barnehagen isted, det var friskt og fint formiddagsvær med bittelitt duskregn, så jeg tenkte at jeg kanskje skulle gå meg en tur. Men det romla litt i magen, så jeg gikk hjem for å spise litt frokost før jeg gikk. Nå sitter jeg her, omtrent i sjokk, for det regner faktisk så sinnssykt her at jeg ikke ser naboen.... det er helt vilt! Bråker skikkelig mot taket, veien har blitt ei elv, kuene har gitt opp og sprunget for å gjemme seg (de driter vanligvis i været)... flaks jeg gikk hjem igjen gitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det høres veldig koselig ut syntes jeg... Ingenting er så koselig med høst regn. Sitte inne med en varm kopp med te, pledd og høre regnet slå mot rutene...:) Men flaks at du ikke tok deg en gåtur... Selv om det er digg å komme hjem etter en plasketur i regnet..:)

Skrevet

Åja det er kjempeherlig å sitte inne nå :) jeg elsker den lyden av regn mot tak! Men er glad jeg ikke var ute og gikk tur... Har nemlig stoff-joggesko og det ville blitt direkte ukoselig å vassa rundt i tror jeg... Håper det letter litt utover formiddagen, for det er sååå deilig luft ute etter det har regna, og da VIL jeg ut!

Skrevet

Ja, det er deilig å være ute etter regn, det lukter så godt... Har du flyttet til det nye huset enda?

Skrevet

jepp :) har egentlig bodd her siden vi solgte det andre huset i begynnelsen av august, men jeg har jo pendla til og fra Trondheim. Nå har jeg gått ut i 40% sykemelding, så jeg jobber bare tre dager i uka. Dvs inn til byen tidlig mandags morra, hjem igjen onsdags ettermiddag, f.eks. Bare to overnattinger i byen (hos familie eller venner), og masse tid hjemme med mann og barn - og et hus som fremdeles har MYE arbeid som gjenstår før det er klart for julefeiring... prøver å ha jula som deadline for det meste av arbeidet :) Det går trått, men jeg håper inderlig det blir ordnings... med termin 8.januar går det ikke an å basere seg på å gjøre ferdig et helt kjøkken i januar liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...