3 *guttemamma Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg har bestemt meg for å kjøpe city cross til min lille pode på 6 mnd. Men hvilken farge?? Jeg har litt lyst på pacific mørkblå og lyseblå. Men pappaen mener vi fort blir lei av den fargen og at den er "skrikende..." Han vil ha svart vogn. Den er jo ganske fin den å. Hva synes dere er finest??
Økologisk_knekkebrød Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Akkurat nå er City Cross min vognfavoritt, og jeg har mest lyst på mørkeblå eller svart. Vet ikke om vi får jente eller gutt. Synes Sport Pacific var veldig fin, synes ikke den var "skrikende".
*Koza* Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Jeg syns også sport pacific var fin! Men siden vi får jente har vi bestilt den ensfargede mørkeblå. Har dere sett den nye Emmaljunga Cangaroo forresten? Kjempefin!!! Men er dessverre ikke kommet i butikk enda...noen som vet når den kommer?
3 *guttemamma Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 Tror at den kommer like før jul. var visst da de nye 2007 modellene skulle komme i Trondheim ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå