Sistemann i magen <3 Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Puh... Endelig er 1.Trimester over! Skal bli godt med litt mindre bekymringer og snart kjenne at ting begynner å skje Gleder meg til å bli kjent med dere! klem
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Velkommen hit til oss.... Det er en spennende tid forran oss ja...er så koselig atte Men bekymringer har man jo alltid, om det ikke er for å miste så finner man alltids på noe annet, hvorfor man er hard i magen, eller hvorfor man får fort fett hår osv....hehehe...
Sistemann i magen <3 Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 Tusen takk! Hehe... ja jeg skjønner jo at de bekymringene er der, men de er jo nesten litt hyggelige sammenlignet med de som har vært
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Ja, det er det jo... Også er det ikke snakk om MA og SA og sånn opplegg her, og det husker jeg var veldig deilig å slippe, når jeg flyttet over fra 1.tri. Men tiden går fort, men alikevel så sakte... Hopper snart over til 3 tri jeg da, syntes tiden har flydd, men alikevel syntes jeg det er lenge til termin 1 januar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå