Gå til innhold

Sitter her og drikker kaffe og venter på mannen fra Notar..

Anbefalte innlegg

Idag kommer en fyr fra Notar og skal gi takst på leiligheten.... han skal komme hit kl.10.00...

skal bli spennende å høre hvor mye den har steget i verdi..

håper den har steget masse :) hehe...

men vi skal ikke legge den ut for salg enda.. men i januar tror jeg.. da flytter vi nok på oss... spennende =)

Fortsetter under...

God morgen :)

Vi fikk nettopp ny takst på huset vårt, d hadde steget nesten 100 % på 5 år :)))

Skikkelig gøy!

(Vi hadde pusset opp endel da, og bygd ny veranda, men likevel...)

Har jo vært god prisstigning på boliger de siste årene.

Åh så spennende! Har dere hatt den lenge, evt gjort mye med den siden dere flytta inn?

Vurdert å få takstmann igjen vi også for å se om vi kan få noe billigere lån etterhvert. Har gjort endel i huset, men ikke sånn kjempekjempestore ting (feks ikke skiftet kledning/vinduer/elektrisk) men pusset opp bad og kjøkken, lagt endel parkett og sånn...

Si i fra hvordan det går da!!

Vi kjøpte leiligheten før den ble bygd ferdig... ¨den ble ferdig i nov i fjor..og da flyttet vi også inn.. så alt er flunka nytt her...

så vi har bodd her i nesten 1 år... vi har ikke gjort noe med den ettersom den er helt ny..

Fint for dere, men *grøss* ikke så kult for oss som kjøper... :(

Jeg har hørt at det lønner seg mest å pusse opp badet, for kjøkkenet er mer "personlig", så det vil folk helst velge selv.. (det er jeg faktisk enig i...)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...