Gå til innhold

Oi!! Svaaaak strek på quick respons idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 4-5 minutter....

Ble veldig i tivil her da, om jeg er gravid.

Får dra å kjøpe CB heller ser det ut som....

Men skalpå fest ikveld da...og får jeg negativ der vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...drikke eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp deg en test til du... er du mange dager over??

Lykke til og gratulerer hvis det slår til..!!

Skrevet

GRATULERER !!!!

En strek er en strek... du er GRAVID. Så nå kan du bare glede deg over det. Ønsker deg riktig lykke til, og håper du får et fint svangerskap.

Fristen på testene er jo 10 min, så en strek før den tid betyr at du er gravid =)

Skrevet

nettopp slutta på p-pillen, så litt usikker på hvordan syklusen blir da. men skulle hatt mensen tirsdag eller onsdag ifølge syklus mens jeg gikk på piller. men hadde en normal mens på slutten av siste brettet....

mensen og syklusen min har vært lik i alle år selv om jeg har brukt piller ellr ikke, eller om jeg har hatt spiral...

Skrevet

Høres ut som du er gravid! En strek skal være en strek! Gratulerer! Ta en CBtest bare for å se, den slår nesten aldri feil...kjøp vanlig CB ikke digital.

Skrevet

hva er forskjellen på vanlig og digital?

kan jeg ta den senere idag?

Skrevet

Digital trenger mere av HCG hormonen for å slå ut pos. enn vanlig CB. Er du mange dager over IKM?

Skrevet

vil våge å si gratulerer... så lenge streken var svaaaak rosa så er du gravid! en test viser ikke positiv om man ikke er gravid :))

Skrevet

Da tror jeg at ikke det spille noen rolle åssen test du tar! Lykke til!

Skrevet

ååå så spennende...håper det ikke bare er kroppen som spiller meg et puss, pga at jeg nettop har sluttet med pillene...

Men har jo nå i et par uker vært litt småkvalm, trøtt og slapp og hatt innmari med luft i magen....

Skrevet

tok en cb test i ettermiddag og den var POSITIV den også:):):)

Skrevet

Gratulerer gratulerer Tupsi!

Vart jo ein gravidboom i dag også! Håper vi kan juble snart vi også og følge etter deg inn på 1 tri!

Masselykketil i svangerskapet, KOS deg!

klem

Skrevet

En strek er en strek, uansett styrke. Så lenge den var rosa. Så derfor: Gratulerer!!!! Positive tester lyver ikke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...