Gå til innhold

Flasker og smokker

Anbefalte innlegg

Hvilke typer velger dere? Tenkte å ha i alle fall 1 flaske i hus til nurket kommer, men det er jo ørten typer!

Angående smokker, så har jeg fått med meg at det står alder på pakningen, men de kommer jo i alle fall både i silikon og i latex. Ettersom jeg har forstått så er silikon bra på sitt vis,men de er visst harde mot gummene, og de i latex kan gi allergi hos noen barn, varer ikke så lenge/ser kjappere slitasje, men de er bedre mot munnen til barna.

Så hva velger man?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6491981-flasker-og-smokker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette lurer jeg og på!

flasker= har ikke snøring...

smokker= har hatt en liten gallup blant mine veninner og bekjente og flesteparten har valgt latex. Grunden til dette var at silikon blev "ekkelt" etter en litt bruk. Men har ikke direkte erfaring selv, nåen som kan hjelpe?

Arva en del flaska tel frøkna (kjøpt nye smokka tel dem) Dr Brown sine e sånn som de ikke ska få så mye luft smerta av... Kjøpt nån MAM (?) flaska på matbutikken....som du kan skru ut bunnen på... også de skal vær bra mot luft... likt de godt lett å gjør rein....

Har bærre latexsmoka tel frøkna... byttes ut når de bynn å se ekkel ut..

Jeg er visst veldig lett påvirkelig av reklame, men jeg hadde tenkt å gå for sånne smokker som visstnok ikke skader tannstillingen. Er det Ortodent de heter, tro? Vet ikke om det egentlig har noe å si. Noen som vet mer om det?

Annonse

tja.. jeg var veldig glade i Avent sine flasker.

for der passer alle delene sammen, altså....man kan bruke flaskene senere til å oppbevare mat i(grønnsaksmos,+++) så kjøper man bare ekstra deler til. ´++++.

når det gjelder smokker, så går jeg for de som er flate.

ikke de som er runde og harde i "tuten".

Har også vært veldig fornøyd med avent sine flasker, og dr brown sine. I alle fall til kolikkunger. Angående smokker, har de fått noen nye på apoteket nå, som ikke ødelegger tannstillingen til ungen. Den har jeg tenkt å prøve. Ellers er mam sine gode.

Jeg har hørt veldig bra om NUK smukkene.. så vi har kjøpt både med silikon og latex,tenkte å prøve ut begge deler...

Har brystpumpe fra avent,hvor d er med flaske..Så jeg lurer på å prøve dn til å bynne med..

Er jo første barnet dette, så vi prøver oss frem;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...