010307+180209 Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 Aurora Andrea Josefine Liv Aurora Liv Andrea Liv Josefine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KiZzA *16.03.06* Skrevet 29. september 2006 #2 Del Skrevet 29. september 2006 Vakre navn... Alle er veldig poppis for tiden, men Liv Aurora var nyyyydelig:) Andrea og Josefine er også fine navn, men passer ikke sammen med Liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #3 Del Skrevet 29. september 2006 Får vi ei jente skal hun hete Aurora, det er et nydelig navn. Men jeg synes navnet bør stå alene da det er så "mektig", eventuelt ha et mellomnavn etter Aurora. feks. Aurora Emilie eller Aurora Caroline. Selv vil vi gå for bare Aurora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2006 #4 Del Skrevet 29. september 2006 Aurora og Josefine er kjeeempe fine navn, men Andrea er det eneste som passet med Liv forran, syns jeg da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tweeno Skrevet 29. september 2006 #5 Del Skrevet 29. september 2006 Liker best Josefine jeg da. Aurora er litt vell pop nå synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #6 Del Skrevet 29. september 2006 Aurora er kjempeflott. Passet greit med Liv. Josefine er det fineste her, men passer ikke så godt med Liv. Hva med Liv Jorunn istedenfor? Eller Liv Jenny Andrea er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå