Gå til innhold

April: Max uhell,men kanskje litt hell i uhell..eller??

Anbefalte innlegg

I går leverte jeg lillegutt i barnehagen,og gikk opp på skolen for jeg hadde halv dag igår,fra første time til lunsj,hadde norsk prøve i de 3 første timene,så var ferdig 15min før neste time startet.

Satt da å så gjennom skuespillet vi hadde på tirsdagen (som jeg ikke fikk være med på,siden lillegutt var syk) som en kompis hadde filmet for meg.

1min før timen er på tur til å starte og jeg skulle gå på klasserommet,så ringer barnehagen, og det første som slår meg er, har han feber nå igjen eller??

Så jeg tar tlf og hun sier til meg..

Simen har hatt et lite uhell.. Jeg så for meg det verste av det verste,og at han var på sykehuset eller noe.

Han har hatt litt for stor fart bort etter gulvet,og har dotte og slott tennern (jeg så før meg nå at ungen ikke hadde tenner lenger)

Jaha..sier jeg,jeg kan komme med en gang ned å hente han (5min å gå fra skola til bhg.)

Hun sier jeg bare skulle ta det med ro,for han var i fin form,hadde blødd en del fra munnen,og skreke litt,men det gikk bra nå,men om jeg kunne ringe tannlegen bare for å være på den sikkre siden,kanskje han ikke trengte å komme til skjekk,men allikavel.

Sa jeg skulle ringe med en gang,og ringe dem tilbake etterpå.

Gikk opp på klasserommet (eller sprang vel opp på klasserommet..)

Sa til lærern min at lillegutt hadde slått tennern i bhg. så jeg måtte ringe tannlegen og evt.gå, det var helt i orden,og han ønsket oss lykke til hos tannlegen=) (han har selv barn i samme bhg)

Ringte tannlegen og sa alt jeg hadde blitt fortalt,og fikk beskjed om å komme med en gang,så skulle de se på han.

Vel,lettere sagt enn gjortå komme med en gang,nå man først må hente unge så finne noen til å kjøre med de 8km inn til selve byen,men jeg ringte en kompis som er sykemeldt og han kom med en gang,så da var det bare å dra til tannlegen,

Skal sies at da jeg så lillegutt i bhg. så så det ut som han hadde den verste snusleppa,huff..stakkars,men jeg klarte ikke å la være å le,for jeg hadde sett for meg det verste,selvfølgelig..og der satt han og var "blid" med den snusleppa,he,he=)

De skulle akkurat til å spise lunsj i bhg,og feire 1års dagen til en jente der,så han fikk med seg en bolla på turen=) Han spiste den opp,og hadde smokka i munnen,så alt var vel egentlig i orden,men vi dro til tannlegen uansett.

Kom inn til tannlegen,fikk komme inn med en gang,en snill dame tittet inn i munnen hans og bekreftet at alt var i orden,men han hadde bitt av,eller slitt av leppebandet i munnen,til overleppa,men hun sa at det gjorde ingenting,og var egentlig bra at det ble kortere så fikk han ikke så mye mellomrom mellom tenner når han ble større,han hadde hvis et langt band (ikke at jeg skjønner noe da..)

Så man kan vel kanskje si, hell i uhell her eller...=) Men alt er hvertfall bra med lillegutt og er i bhg, idag:)

Vel..eller .. han brant seg på handa i går,jeg skulle tine kjøttdeig,og hadde fylt glovarmt vann i vasken og hatt kjøttdeigen oppi,og gikk på do,lillegutt vet han ikke skal være på kjøkkene alene,men....da jeg kom tilbake hørte jeg han skirke,da hadde han dratt stolen inntil vasken og hadde puttet ene handa oppi,fortet meg på badet og holdt handa under kaldvann,noe som han syntes var kjempemorro,for han fikk grise med vann,handa så helt fin ut,bare litt rød,ikke blemmer eller noe,og han hadde glemt det 10min etterpå.

Så hvis noe mer skjer nå,at han blir syk,slår seg eller brenner seg,på hvertfall 1uke,da går jeg til streik!! =)

Oi..ser dette ble litt langt ja,så da avslutter jeg her=)

Takk for at dere orker å å lese dette=)

Klemmer fra

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...