Gå til innhold

Hvordan ligger dere ann med julegaver????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har planen klar. i november skal vi på bytur (bor på landet med litt dårlig shoppingutvalg), jeg parkerer gubben og ungen hos et vennepar, tar med meg venninna mi og så shopper vi alt på en dag. Jeg tør ikke vente til desember rett og slett... klart, finner jeg noe tidligere så kjøper jeg det, men jeg skal gjøre ferdig alt den dagen i november.

Annonse

Jeg "lever i frykt" for hvordan det blir med meg i Desember. hehe... Med gedigen mage, en toåring som krever sitt, oppussing av leiligheten og jobb. Jeg kobber i en dagligvareforretning slik at det er 100% sikkert at desember også blir hektisk på jobb. Derfor er jeg også godt i gang med julegavene... Mange ler av meg, men jeg tenker nå slik jeg, hvorfor vente med til i morgen det en kan gjøre i dag.

Snart ferdig med det, og bursdagsgaver for resten av året. har begynt å lage julekort også... Men så skal det sies at jeg har bekkenplager, og ryggplager.. Så november og desember blir kanskje mnd hvor jeg blir liggende i senga eller på sofaen.....

Litt snålt å holde på med jula nå, men må man, ja da må man

Har ikke kjøpt noen gaver enda, men driver og planlegger sånn halvveis til hvem og hva jeg skal kjøpe. Greit dette året å begynne tidlig iallefall, ikke godt å vite hvordan formen blir i desember med enorm mage og hovne føtter, hvem vet? Men hvordan er det med innpakningspapir i julemotiv? Det er vel ikke å få kjøpt enda, er det vel??

Bruker ikke julegavepapir med julemotiv jeg... Synes gavene blir finest når jeg pakker dem inn i gråpapir som jeg pynter meg sjokolade nisser o.l. Lager kort og slikt selv, og bruker som regel hyssing til gavebånd... Skikelig gammeldags gaveinnpakning, men det er så fint synes jeg...

Idag kjøpte jeg den første julegaven!!!

Bjarne Marie, likte idéen med å pynte med sjokoladenisser!! Syns selv gavene er fine i gråpapir evt annet ensfarga papir som passer til jul, og pynte med klistremerker og sånt. Men sjokoladenisser var lurt - litt ekstra gave da hehe

Annonse

Fikk endelig tak i julepapir i går hos bokhandleren her i by`n. Såg tipset om gråpapir nå nettopp, det var jo ikke dumt det da :-) Men nå er det for sent, for jeg pakket inn alle gavene i går kveld. Men kan være likegreit, jeg er ikke så veldig kreativ av meg at det gjør noe ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...