Gå til innhold

Natt til i går

Anbefalte innlegg

måtte vi på legevakten etter at jeg hadde fått ekstreme smerter i magen. Har aldri opplevd noe lignende før. fikk litt panikk kan en si.. Satt på legevakten i flere timer og tok en haug med prøver, legen lyttet og til barnets hjerte.

Etter ca 3 timer fant han ut at det var ingenting gale. men hva kom da den smerten fra? noe må det jo ha vert..??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6491586-natt-til-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det ha vært kynnere? Sa legen noe om det?

Hører flere her si at legen/jordmoren deres har sagt at hvis vi får smerter eller har spørsmål så skal vi ringe/dra til fødeavdelingen og ikke legevakten, for der har de ikke nok kompetanse på gravide!

Jeg og hadde voldsomme kramper i magen for en stund siden, det var sannsynligvis veldig kraftige kynnere. Legen på fødepoliklinikken undersøkte meg med UL både innvendig og utvendig og fant ingen ting galt med verken babyen eller meg, heldigvis!

Jeg måtte selv på føden (råder deg til å ringe dem, ikke legevakten!) for en uke siden. Hadde kraftige magesmerter oppe på høyre side. Føden tok i mot meg med en gang og det ble tatt UL. Barnet hadde det kjempefint! Men så var mysteriet hvorfor jeg fikk smerter. Vi fant ut at en blindtarmoperasjon for noen år siden sannsynligvis hadde skylden. Operasjoner kan føre til sammenvoksninger av vev og når livmoren blir større presser den på sammenvoksningene. Så har du vært operert tidligere kan jo det være en tanke? Bra babyen din har det bra! :)

Jeg fikk og en slik smerte midt i magen her en dag når jeg spiste middag-det var så vondt at tårene kom frem.

Jeg ringte hverken til legevakt eller føden.

Det gikk over etter ett minutt og to og har ikke hatt no mere etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...