Gå til innhold

Er så utålmodig...!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er dumt men kan ikke noe for det, har hele tiden sett for meg termindatoen som en maxdato. At da er ungen kommet liksom. Og nå som det bare er 4 dager igjen og jeg ikke har noen symptomer overhodet på at noen fødsel nærmer seg så begynner jeg å bli skikkeli utålmodig og lei her. Begynner å innse at det ikke er jeg som bestemmer... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi klamrer oss til termin datoen og blir bare skuffet,

Jeg har begynt å tenkt på overtidsdatoen istede jeg, kansje jeg blir posetivt overasket hihi:)

Har 28 dager til termin jeg da så det er en stund til enda.

Smører meg med tålmodighet jeg.

Du får ha lykke til og håper det skjer noe snart :)

Skrevet

ja jeg får bare prøve å omstille tankegangen litt...selv om det langt fra er lett...har jo fortsatt et håp om at innen 4 dager er lillingen i magen ute ;) Huff så skuffet jeg kommer til å bli!! Men vet at det jo er min egen feil da, alle rundt meg påpeker at førstegangsfødende som oftest går over termindato og bla bla, og da har jeg bare tenkt at jeg skal sannelig vise dem.....haha....smekk på fingrene til meg selv :) Men når vi har ventet i 9 mnd så er det jo faktisk ikke så ille å vente max et par uker til, tia har jo faktisk gått ganske fort til nå synes jeg. Lykke til til deg og :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed med min første fødte at han var så stor og så klar at han kom til å komme ca. 01/10-02, dette sa en fødselslege til meg. Terminen min var 12/10-06.

Jeg fikk jo beskjed så jeg begynte jo virkelig å vente jeg når tiden kom (01/10). Ventet, ventet, ventet og ventet..

Gutten kom med akutt keisersnitt 26/10-02....

Smør dere med tålmodighet jenter, tiden går fort nok fra før...

Lykke til..

Skrevet

Jeg har termin i dag og er nok litt skuffet, ja, for at ingenting skjer. Har vært innlagt med for tidlige rier, og nå ser det ut som om det blir overtid. Snakk om paradoks. Først kjempet vi for å beholde babyen der inne. Nå vil den tydeligvis ikke ut!

Er enig med folk her. Det er bedre å innstille seg på overtidsdatoen. Da blir man gjerne heller positivt overrasket :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...