Gå til innhold

LYKKE TIL HOS TANNLEGEN,JUHU!

Anbefalte innlegg

Ja er her inne en snartur før jeg drar på jobb. Vet du skal til tannlegen med vesla i dag, så lykke til. Jeg var til tannlegen med jenta her tidligere i uka, og det gikk heldigvis bra: null hull! Puh! Håper femåringen din også slipper boring.

-Hvordan er ståa siden i går? TR? -Ikke tantebesøk her, enda og håper hun har dratt til de fattige i Afrika. De trenger henne sårt. :0)

I dag er det heldigvis fredag og helg, men jeg har flere gjøremål i helga så jeg regner med tida går fort. Gubben skal på jakt også så han er det lite hjelp i. Det blir meg og ungene...Gjesp!! ( Våkna før klokka ringte i morges av ei som hadde mareritt eller noe. Hun skrek så hun kunne vekket døde! he he)

-Har du mye å gjøre i dag eller, bortsett fra den skrekkelige tannlegen? Jeg ser rundt meg og konstaterer at det hadde vært bedre om jeg ble hjemme og rydda litt. At to unger kan rote så mye! Ja ja.. Gjesp igjen..At jeg skal være så trøtt som sov to og en halv time på sofaen i gårkveld da.

Kanskje jeg bør tenke på å dra på jobb. Men kan nesten ikke komme før åtte sjø. Skal gå sammen med gutten min og han begynner ikke før halv ni. Det blir lenge å vente for ham...

Jaja..jeg slutter 1330 i dag. Kortdag på skolen fredag, ser du. Er hjemme like etterpå.

Vi bimmes!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6491542-lykke-til-hos-tannlegenjuhu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære Lone.

Tusen takk for hilsen kjære deg. Det var en fin start på denne morgenen. Ja jeg måtte innom en liten tur her nå.

Takk for lykkeønskningene. Grunnen til at vi drar til tannlegen nå med jenta mi, er at du han skada seg i barnehagen og fikk et skikkelig stygt kutt i tunga, så vi sjekker tennene for sikkerhetskyld. Går nok bra.

Jeg har heller ikke fått mensen enda. Så for hver dag nå så blir det spennende. Også for deg som ikke har fått mensen. Johoo:=)

Jeg er hjemme til du kommer hjem. Så da er jeg er vettu.

Bra du har en kort dag i dag og håper den dumme TR ikke kommer utover dagen for noen av oss.

Håper du får en fin dag på jobb. Så snakkes vi seinere i dag.

Klem klem

I am back!

Bor så nær skolen jeg jobber på at det tar meg to minutter å gå dit. Nå er det Endelig helg. -Åhhh! Så deilig :0)

Tanta har ikke kommet enda, men et eller annet foregår der nede. Litt murringer og stikkinger. Nåja, jeg tar ikke gleden på forskudd. Venter til i morra tidlig i hvertfall. Men det er også kjipt å teste negativt, da vil man liksom heller leve i håpet bare littegrann til :0)

Ser du har vært innom her litt tidligere. Jeg har egentlig masse å gjøre til helga, men ser på kurva med rent tøy og skriver videre. Den går da ingen steder...he he

Middag er heldigvis ingen utfordring i dag. Rester fra i går. Dvs elgkjøtt,karbonader, fløtegratinerte poteter (ja sånn i pose vettu) og salat. De må da overleve på det? He he he...

Håper tennene til vesla ikke hadde tatt skade etter leken i barnehagen? Man kan ikke overbeskytte ungene, men tennene kan man liksom ikke bare bytte ut ...ikke mer enn en' gang ihvertfall.

Hvordan er det med tanta di? Er hun fortsatt på reise, eller har hun kommet på besøk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...