Gå til innhold

Blødning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når jeg stod opp i dag kom det blod, virker som flere har blødning uten at det betyr SA, eller der det det som skjer nå?

 

Er i uke 5+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trenger ikke nødvendigvis være SA. Av egen erfaring så er det MYE blod og kramper når det skjer en SA. De anbefaller at du alltid tar kontakt med lege når en blør. Hvor mye de får gjort nå veit jeg ikke. Er vel kanskje fortidlig med UL. Ikke ta sorgene helt på forskudd. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er mye blod og kommer det masse med en gang, eller trapper det seg opp, lik mensen? Det kom noe når jeg gikk på do da jeg stod opp i dag (brunaktig) det har også kommet litt "ferskt blod" i løpet av dagen. Men har ikke vondt, bare uvel, men det har jeg vært en uke allerede.

Ringte legen, han var ikke til stede i dag, legekontoret anbefalte meg å reise på Ullevål. Lurer på om jeg skal det, eller om jeg skal vente en stund til for å se om det kommer mere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig med små blødninger i starten av svangerskapet. Hvis det er lyst, oksygenrikt blod kan det visstnok kanskje være tegn på abort, men det trenger ikke være det. Hvis legekontoret anbefalte deg å ta en tur til Ullevål ville jeg gjort det.

 

 

Lykke til!

 

Hilsen en som har vært gjennom en MA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Ullevål, SA, alt var borte og ikke behov for utskrapning. Så da er det bare å sette igang med prøvinge igjen om en måneds tid, for alt stod bra til med livmor og eggstokker.... prøver å muntre meg selv opp, fordi jeg egentlig vil legge meg ned å HYLE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette var skikkelig leit!!! Jeg har vært gjennom det samme. Jeg ble helt knust, hadde så store forventninger. Hadde sa 14 sept og ble gravid igjen i begynnelsen av februar i 05. Tok litt tid med meg før jeg fikk mensen tilbake da, men får håpe du får den raskt!!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...