Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 sambo og jeg har ett årsdag i oktober. jeg pleier alltid være god på ting å gjøre/finne på, men nå står det stille. vi har ikke så mange penger, så det kna ikke bli noe dyrt. jeg har to uker igjen til termin når vi har årsdag så jeg tenker jeg er rimelig lei da.. jeg har laget en ting med hva jeg husker fra våre første 12 mnd, for vi har gjort mye rart..inkl å bli gravide..;O) han er ikke superromantisk av seg, type levende lys, men kan fint komme hjem med blomster-typen. og er ellers supersøt og har passet supert på meg mens jeg er gravid. har neon noen forslag til hva jeg kan finne på? han er ikke helt for sex om dagen pga magen, så en herlig omgang utgår..(selvom det sikkert blir noe..) vi går sikkert ut og spiser, penger finner man jo lett på gaten, hvis man ser ned..hehhe..en krone der og en her.. eller lager en god middag hjemme. men noe annet? noe kreativt og fint? han har fått pappabok allerede og lest den.. hva kan jeg gi han som viser hvor stor pris jeg setter på han? bortsett fra den lille som er i magen, det er jo det beste jeg kan gi han.. takknemlig for alle forslag!
Emmilo Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Min kjære fikk en gitar. Han blev kjempeglad. Men ellers....hmhmhm Har han noen interesser som gir inspirasjon?
Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Jeg lagde en cd med alle sangene som vi hadde hatt det gøy til, og lagde cover med morsomme bilder på. Det slo skikkelig an her ihvertfall, ikke koster det mye heler
silhah og emilie Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 jeg laga gavekort til min kjære sist årsdag. et hefte med gavekort på mine tjenester som feks...en gratis masasje... frokost på sengen...fjernkontrollen en hel dag... kan også bruke erotiske tjenester;) han ble veeeldig glad og har spurt om han kan få flere hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå