Nuffa Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Har kun erfaring med oth, og anbefaler den på det varmeste. Hadde det til mitt første barn, har nå en bugaboo til mitt andre barn men kjøper nok en oth om ett år.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Oth. Jeg synst oth er tøffere og vet den har bedre kjørekomfort. (Har en venninne som har tfk) Den har jo sef. noen minus den som alle andre vogner. Som ikke vendbart håndtak. Eller ikke rgulerende fotstøtte. +litt få detaljer. Jeg liker å gå litt amokk i ekstrautstyrutvalg. Men likevel, en veldig bra vogn. Veier bare 9 kg gjør den og. Den første Quinnyvogna jeg hadde til førstemann veide 17 kg!!!
milva76 Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Er det ikke mye bedre demping på TFKen? Har flere venner som har byttet OTHen fordi det er så dårlig demping på den. Da de gikk i skogen lå babyen og ristet i bagen (vet at det blir vedre med hengekøya i sportsvognen). Syns OTH er kjempefin, så jeg bare lurer. Det er gjort veldig mange forbedringer på den de siste årene (solgte OTH tidligere).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå