Gå til innhold

jeg er ikke gravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hu hadde et rart innlegg igår også,da var hun så lei seg fordi hun gjorde så mange dumme ting??? Solgte en vogn hun likte og kjøpte ei hu var misfornøyd med,og angra og... skjønte ikke den greia jeg. Hvorfor kjøpe vogn om man ikke vil bli gravid?

Du må formulere deg litt bedre,ann kristin m. Dersom du er lei deg og trenger støtte her skal du vite at vi alle stiller opp for hverandre,så det er lov å komme med hele historia:-) (kan ikke stikke under en stol at vi blir litt nyskjerrige også,lurer litt på "historia" di og hvem du er,har ikke sett deg her før!)

*klem*

ja, det har seg sånn. jeg har en liten gutt av engel som er 9 mnd gammel..jeg solgte vogna hans, jeg angret meg veldig på det, fordi jeg trodde virkelig at jeg var gravid. det var ikke jippi. det er noen som har svart med når jeg spurt om noe, hadde en del symptomer, og fikk masse tilbake på det. å ja jeg var fryktelig lei meg, fordi jeg solgte vognen, verdens beste vogn, snufs. takk alle som har svart, har vært mye til hjelp

Annonse

Tror kanskje forklaringen skulle vært noe sånn som:

Har en sønn på 9 mnd, han ble for stor for vognen. Solgte derfor vognen, men oppdaget at hun kanskje var gravid, angret derfor for at hun solgte vognen. Opddaget igjen at hun ikke var gravid og da var det ikke så farlig at hun hadde solgt vognen allikevel... hmmm...

Tja...det går kanskje an å formulere seg slik at det i det hele tatt er mulig og forstå hva hun mener... Jeg er ikke gravid, jippi...?

Ja, ja.... Men vi må jo få kommentere et spesielt innlegg da, Sussa. Det var en veldig merkelig ting å legge inn her....

Hun forklarte jo hva hun mente....Hun skreiv mente ikke jippi på den måten...hun var glad fordi folk hadde svart henne...ang sypmt og slik. Hun trodde hun kanskje var gravid..derfor lei seg fordi hun solgte vogna....men nå er hun ikke gravid lell..så d med vogna er ikke noe stress....

"ja, det har seg sånn. jeg har en liten gutt av engel som er 9 mnd gammel..jeg solgte vogna hans, jeg angret meg veldig på det, fordi jeg trodde virkelig at jeg var gravid. det var ikke jippi. det er noen som har svart med når jeg spurt om noe, hadde en del symptomer, og fikk masse tilbake på det. å ja jeg var fryktelig lei meg, fordi jeg solgte vognen, verdens beste vogn, snufs. takk alle som har svart, har vært mye til hjelp"

Jeg har ikke noe problem med å fortstå dette.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...