Gå til innhold

Bobler i magen... Anyone??

Anbefalte innlegg

Hei,

Ligger her og leser innlegg paa BiM og DiB, og det bobler i magen. :)

Min mor er klarsynt og mener jeg er gravid.

Min svigerinne har funnet sine evner nylig og ble gravidkvalm da jeg snakket med henne paa msn og hun saa en gutt paa meg.

Er det noen andre her inne (som har barn fra foer) som kjenner igjen disse boblene?

De sitter liksom 5 cm under navlen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6491057-bobler-i-magen-anyone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he.. jeg har "boblet" og vært oppblåst i magen siden 4 dager etter el.

Jeg testet positiv 2 dager etter IKM og magen er veldig "boblete" og stor spesiellt på kvelden.

Hvis jeg husker riktig så var det akkurat slikt i mitt første svangerskap og?

He..he håper virkelig at du er gravid da!! (hva med trøtthet, merker du noe? det er også et tidligt syndrom....)

ble velig nysjerrig jeg nå...he..he, når har du IKM da? er det lenge gjen til du får testet?

Hvis familien din tror du er gravid så er du sikkert det!

(husker at svigrmor avslørte meg veldig tidlig sist gang, det var visst huden og den berømte gløden i ansiktet som kom veldig fort, og slikt ser jo de som kjenner deg veldigt godt..)

ha..ha. spennende det her nå,.. håper virkelig at det sitter en liten spire der!!

IKM er litt usikkert denne gang fordi sist "tr" var saa rar.

Kom tre dager foer tiden og veeeeeldig svak.

Men hadde likevel utslag paa el test sist loerdag, noe som er nesten en uke for tidlig.

Skjoenner ikke saa mye, men tester dersom TR ikke er kommet til 15 oktober. :)

Annonse

men testet du sist tr? kanske du alt var gravid og at det var en festeblødning?

Nei, jeg vet ikke jeg? begynner å bli litt for trøtt nå (jeg mente selfølgelig symptomer og ikke syndromer? hodet er ikke helt med se..)

Jeg har vært en veldig aktiv leser her på "bligravid" men ikke skrevet så mange inlegg, men jeg vil virkelig ha med meg deg, sussa, lone, juhujenta, majamor og gjengen inn på 1 trm så snart som mulig.... Det har jo vært så hyggelig her, så jeg vil liksom ikke dra inn på 1 trm uten at alle blir med over...

(sender litt babystøv for sikkerhets skyld..)**************************************************************************

natti natt :-)

Jeg har også hatt det, men jeg følte det mer som veldig oppblåst mage og mye luft i tillegg!!!!

Hadde det slik sist jeg var gravid i begynnelsen. Og rett etter EL denne mnd. I tillegg til at jeg tror jeg er smelt på tjukka da!!!! Så forhåpentligvis er vi gravide alle mann her!!!!!!!!!!!!!!!!

God bligravidsnart klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...