Gå til innhold

HEI ALLE SPÅERE...har dere lyst til å prøve dere på meg???

Anbefalte innlegg

jeg har et lite enkelt spm...og siden jeg ikke klar å se på meg selv så må andre de evnene gjør det.

vi har så smått begynt å planlegge en liten til..men vi har ikke betstemt helt når

så spm er....når ser dere at dette skjer????

jeg er født den 23.8.78

blir spennende å se ;O)

Fortsetter under...

Heisann Kimby:-)

Siden du sier at dere så smått planlegger en liten til, men ikke helt har bestemt det - så blir vel neppe svaret mitt helt riktig. Men som du vet så må man jo bare si det som kommer opp og jeg fikk faktisk opp sept./oktober.

Kan godt se på deg senere :-) Litt trøtt i hodet etter mange nattevakter...

Klem

Annonse

Hei Kimby.

Jeg kan gjerne kikke på deg. Jeg bruker astrologi, og har ingen synske evner, bortsett fra sterk intuisjon. Jeg trenger både dato, nøyaktig klokkeslett og fødested hvis du kan gi meg det. Det blir litt upresist m kun dato for meg. Så kan jeg kikke litt på hva den neste tiden vil bringe =)

Hallo

Prøve meg eg og då.Eg får opp at dere bestemmer dere for å prøve no i oktober,og at det allerede i november er sådd ei lita spire.Du blir lett gravid,stemmer ikkje det?Gut får eg opp på deg.Klem

joda har veldig lett for å bli gravid..men som sagt så har vi ikke helt bestemt når enda...blir spennende å se hvem som får rett ;O)

ville bare se for artighet når dere fikk opp at jeg blir gravid

takk skal du ha

klem

Hei KIMBY

Fikk opp februar, jeg, med graviditet. Blir spennende;0) Er litt usikker på kjønnet men synes dette likner veldig på jente, ja..

Lykke til! *klæm*

Annonse

Hei KIMBY !

Jeg tror du er inne i en periode nå hvor du tenker over hvor du er i livet, i forhold til hva slags mål du har satt deg, og hva du opplever som meningsfylt. Perioden 6-10 oktober vil være dager med seriøs planlegging og vurdering angående en ny graviditet. Og jeg tror faktisk du har bestemt deg for ny graviditet innen 10. oktober. Hvis du ønsker det blir du gravid relativt raskt, og senest 21 januar =) du er veldig fruktbar, og blir fort gravid.

Ellers er det morsomt å se at du er så flink til å spå. For horoskopet ditt tyder på gode evner som veileder, sterk intuisjon, synske evner og god psykologisk innsikt. Ønsker deg lykke til med evnt. ny graviditet !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...