Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Da var det på tide å anskaffe støttestrømper - merkene etter sokkestrikken sitter som støpt i betong rundt anklene når jeg tar av sokkene om kvelden....like før jeg går med lårene rett ned i skoa... Hvor kjøper man støttestrømper, bortsett fra de på flyplassen til 200 spenn? Takknemlig for input...
Heira☆ Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Du får sikker kjøpt det på apoteket, eller hos en bandasjist. Men hva de koster veit jeg ikke...
jannemor..venter Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Jeg kjøpte mine på apoteket..men koster litt gjør de..godt over hundrelappen for et par..
my79 Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 heisan fikk beskjed (og penger ) av min svigermor om at gode støttestrømper koster 350-450 kr, de som er rimeligere, er mer beregnet til bruk på reise når du ikke er gravid, eller at du ikke har så veldig mye vann i kroppen. kjøpte mine hos noe som heter samarit, ikke sikker på om det er en kjede. mine hjelper, men kan være litt vanskelig å få de på og av.
svensen Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 De fra flyplassen holder fint for meg (jordmor satte 1 på vann i kroppen nylig) - men om du trenger noen med mer kompresjon har Medicus-Plesner flere typer i Oslo ihvertfall, og de har kanskje info om lignende butikker andre steder? Wolford (tror jeg det var) har et par som ser ut som vanlige knestrømper - de fås i butikker med stort utvalg av Wolford. De er imidlertid ikke så effektive som flyplass-strømper, men hjelper om man skal ha noe pent på seg, eller blir veldig varm av de andre. Det beste tipset er å ta på strømper om morgenen, fordi effekten blir best fra morgenen av. Det er ikke så effektivt å ta dem på senere på dag, selv om det fortsatt hjelper på hovne bein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå