Gå til innhold

Kjære nattinatt! Er ny her inne på spåsidene og sååå nysgjerrig :)

Anbefalte innlegg

Vil du være så snill å spå meg? Vi jobber med nr. 2 og håper spiren sitter så snart som mulig.... Klarer du å se om og ev. når jeg blir gravid, ev. kjønn og at h*n er velskapt? Har en bror med Downs, og vil jo svært gjerne ha et velskapt barn. Downs kan være arvelig, men ikke nødvendigvis. Takker så mye på forhånd!

Twig og juhujenta har også spådd meg i dag, og lurer på om du får samme svar som de :)

Jeg: 160471

Han: 270564.

Klem

Fortsetter under...

Hallo

Får opp ei jente ,og at du blir gravid i februar 2007.Fekk veldig greitt opp at ho ikkje får downs.Det går jo ofte på mors alder og det med downs.Men det veit eg ikkje om stemmer med din mamma då.Korleis stemmer svara våre overrens??Klem

Hei! Takk for raskt svar. Min mor fylte 36 år da hun fikk min bror og fylte 41 år det året hun fikk meg. I 2007 vil jeg også fylle 36 år.....! Men, som sagt, det behøver ikke være arvelig, og jeg er jo fortsatt under 38 år, som er den alderen det virkelig begynner å bli "farlig". Ellers ville jeg ikke bytte bort broren min for alt i verden, så det er ingen krise med et downsbarn, men alle håper jo på velskapt barn uansett da.

Ellers stemmer svarene deres ganske bra. Alle sier jente, og juhujenta sa april, Twig mente tidlig vår (eller så var det omvendt), og du februar. Jeg vil bli gravid nåååååå :) He, he. Vel, da blir jeg i hvert fall på vei til neste år da :) Tusen takk og ha en nydelig natt nattinatt!

Klem

Ja stemte ganske likt de svara.Ja og du har rett.Alle er like verdifulle.Og de med downs er jo ofte så blide,og lette å bli glad i.Men la meg få høyre korleis det går med deg då vennen.Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...