Gå til innhold

Er det mange her inne på BIM som røyker????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, i Norge røyker 18% av gravide ved svangerskapets start og 10% ved slutt. Regner med at vi har et "representativt utvalg" her på BIM, selv om det nok ikke er mange som skriver det. Ikke lett å være ærlig der hvor man blir dømt nedenom og hjem for alt som ikke passer inn i "helsesøstermalen" :)

Selv røyka jeg langt inn i svangerskapet før jeg endelig klarte å slutte helt. Fram til jeg hadde slutta orka jeg ikke å gå inn på disse sidene engang fordi folk som ikke røyker blander seg så veldig..Pokker heller, støter du på de rette personene på BIM får du jo tilogmed kjeft for å ha vært i samme rom som nesespray... :)

"Pepper for å ha vært i samme rom som nesespray"? Og så sier du "til og med"? Det høres ut som om du mener at røyking er like ufarlig som å bruke nesespray, og å få pepper for disse er like ille. Våkn opp da - røyking er BEVISST forgiftning, i motsetning til andre "gale" ting man kan gjøre i svangerskapet.

Annonse

jeg røyker jeg også og velger meg et annet navn å skrive under med slik at dere vet "hvilken"anonym som har skrevet her...

vet jo at det ikke er bra men klarer ikke å slutte...

samboeren min vet det ikke engang...

får dårlig samvittighet hver gang jeg kjøper røyk...

++1981++

Sliter jeg å... har gått fra 30 om dagen til maks 4 om dagen...

Det er sinnsykt vansklig på jobb, men jeg har som mål å slutte helt..og jeg prøver...

Og alle dere skinnhellige ikkerøykere som lever for å rakke ned på andre mennesker kan ryke å reise for min del, jeg signerer gjerne med mitt eget navn, gi meg så mye pepper som dere bare vil.. Det driter jeg i.. Alle dere røykere som sliter med å slutte ønsker jeg lykke til! Varme tanker blir sendt deres vei.. Skal si i fra når jeg har lykkes!

Jeg er i uke 11 nå, sluttet å røyke på søndag.. fy faen helt jævlig.... Kjenner suget hele tiden, alle snakket om hvor lett dette skulle være i svangerskapet, altså lett å slutte å røyke, men uff jeg sliter skikkelig... Liksom flaut å ikke klare dette som "alle" andre klarer iallefall 90% av alle som røyker ved start svangerskap.. Uff men jeg sliter skikkelig.

Signere anonym jeg også.....

(er ikke helt sikker på meg selv enda, om jeg klarer dette)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...