*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10 Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 jeg kan på ordntlig kalle meg fødeklar, er ikke før etter 24.00 ) Men nå klarer jeg ikke vente.... har hatt mye smerter i underdelen av magen og korsryggen i dag, værre i kvel, men ikke på langt nær sånn som det vil bli Ønsker bare det kan øke på...... Men det gir vel seg til natta igjen. Søren å!!! Sitt her med mista slimpropp og minst 2 cm åpning og ikke mer skjer....Føler det skjer fortere med alle andre som har det likens....blir så misunnelig )
Gjest Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 heeei =0) ennå ikke slitt meg fra kjente og kjære bim.... grattis med ny tittel da =0) tro ikke vi som er ferdige hadde alt fix ferdig,og ting gikk fort....nå nei...her i gården sleit jeg i uker med alt før fødselen starta.men siste dagene var værst....sender deg litt støv som jeg hadde til overs,så håper jeg di funker og ting setter igang hos deg =0) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤HYL UT NÅR DU FÅR VONDT DA ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤så jeg vet det kom til rett person,hehe.... lykke til da=0)
Gjest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 hehehe,,,,der forsvant det tekst i støvskyene....jaja.... hyl ut når du får vondt skulle det stå...slik at jeg vet det kom til rett person....tåkebelagt hele bim i dag =0)
*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10 Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2006 He he, ja rar denne tida...er liksom ikke seg selv lengre.... Hadde ett par før i kveld som var skikkelige kramper, men............ vil jo aldri bli til noe mer.... Skal melde fra så fort det blir på rett....hvis det ikke høres da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå