Gå til innhold

Sniker meg inn en time før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kan på ordntlig kalle meg fødeklar, er ikke før etter 24.00 :))

Men nå klarer jeg ikke vente....

har hatt mye smerter i underdelen av magen og korsryggen i dag, værre i kvel, men ikke på langt nær sånn som det vil bli :)

Ønsker bare det kan øke på......

Men det gir vel seg til natta igjen. Søren å!!! Sitt her med mista slimpropp og minst 2 cm åpning og ikke mer skjer....Føler det skjer fortere med alle andre som har det likens....blir så misunnelig :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heeei =0)

ennå ikke slitt meg fra kjente og kjære bim....

grattis med ny tittel da =0)

tro ikke vi som er ferdige hadde alt fix ferdig,og ting gikk fort....nå nei...her i gården sleit jeg i uker med alt før fødselen starta.men siste dagene var værst....sender deg litt støv som jeg hadde til overs,så håper jeg di funker og ting setter igang hos deg =0)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤HYL UT NÅR DU FÅR VONDT DA ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤så jeg vet det kom til rett person,hehe....

lykke til da=0)

Skrevet

hehehe,,,,der forsvant det tekst i støvskyene....jaja....

hyl ut når du får vondt skulle det stå...slik at jeg vet det kom til rett person....tåkebelagt hele bim i dag =0)

Skrevet

He he, ja rar denne tida...er liksom ikke seg selv lengre....

Hadde ett par før i kveld som var skikkelige kramper, men............ vil jo aldri bli til noe mer.... :)

Skal melde fra så fort det blir på rett....hvis det ikke høres da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...