Gå til innhold

Vil noen være så snille og spå meg ? :-)) Har aldri blitt spådd før..

Anbefalte innlegg

hei hei.

Kan du ta en titt på meg hvis du har lyst og tid. Blir i så fall kjempe glad.

Vi er i 3 pp..

Jeg er født 170978

Han : 260775

Finnes det en liten en i nærmeste fremtid ?

Vi har ingen barn, men har veldig lyst på en da.

Klem

cico

Fortsetter under...

Annonse

Hei hei cico !

Jeg bruker litt tid på å tolke et fødselshoroskop. Ikke meningen å la deg vente så lenge:)

For å svare litt kort på spørsmålet først : Jeg tror du er veldig fruktbar, og nærmest kan få så mange barn du ønsker deg. Så her avhenger det helt av om du velger å bruke prevensjon. Det var en solformørkelse 22. sept, som kan ha vært veldig positiv ! Jeg vil tippe du er gravid nå, i hvertfall at du blir det før jul. Og at du får en baby senest i August 2007. Jeg klarer ikke se kjønn ved hjelp av astrologi, så det ville bare vært ren gjetting...kanskje noen andre vil hjelpe deg med det.

Litt om deg : Du er ei positiv og sprudlende jente. Varm, blid og generøs, og jeg vil tro populær blandt andre. Du er også skikkelig og ordentlig, og nøye på hvordan forts...

hei igjen...

nøye på hvordan du kler deg og ser ut. Du er veldig sensitiv og følsom, jeg vil nesten tro du kan være sanndrømt, og har en rik fantasi og kreativitet. Du er også følsom for de som er svake og syke, og kanskje jobber du innen noe som har med helbredelse å gjøre ? Jeg tror i hvert fall at du har healende evner.

Du har en svært sterk skjønnhetssans, er nok vakker og har en magnetisk tiltrekning. Du er lidenskaplig, så i et forhold er det enten alt eller ingenting, og du er lojal mot din kjære.Tiden som kommer (dvs de neste mnd) er en positiv tid både for kjærligheten, og en graviditet. Jeg håper det blir en lykkelig tid for deg ! Jeg har tolket etter beste evne, men er ikke en profesjonell astrolog, så lytt til deg selv om noe kjennes feil. Lykke til cico !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...