Gå til innhold

Trenger litt trøstenede ord her=o(

Anbefalte innlegg

Har som dere veldig lyst på barn.... Skulle ønske sambo kom hjem nå å sa: Nå skal vi lage barn, kast pillene dine...(han jobber til 24.00)

Tror jeg da hadde begynt å hyl grine med engang... Hadde blitt sååååå glad, men dette er virkeligheten og sambo er langt i fra sånn romlemantisk (romantisk) mann...

Uff!!...Vil ha baby til...=o(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6489840-trenger-litt-tr%C3%B8stenede-ord-hero/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære *BabyCakes*

Vet at du ønsker deg så inderlig et barn til. Men prøv så godt du kan å vær tolmodig med han. Trur ikke det kommer til å ta så lang tid skjønner du.

Det blir snart din tur også. Du er i mine tanker:=)

Klem klem

skulle liksom være noen trøstene ord her.. ja.. :)

det tok laang tid før jeg fikk ham på gli.. selv om døra mi er lukket for nå.. er jeg ganske sikker på at du får din på gli snart.. la ham leke med tanken selv.. ikke mas..

Selv om det er vondt å svelle vil hvertfall jeg at vi skal være to som står å tripper når det er teste tid.. eller er skamgira for hver kontroll..

jeg vil at min man skal være like gira som meg.. derfor er det greit at han får litt tid..

Heeei Juhujenta=o)

Blir alltid så glad når jeg ser deg her=o)

Du er sååå positiv og grei og snill ogogogogog.... Masse mer=o)

Håper han er rett rundt "hjørne" nå...

Ehem... har prøvd å "bestikke" han med litt mer sex enn vanlig...Hehehe....

Kanskje han ikke har følt seg elsket...Ikke vet jeg men jeg elsker han og vil at han skal ha det godt...

Åssen går det med deg da?? Testet noe i det siste??

Klem=o)

Annonse

Ntåååå...Takker og neier for dine fine ord. Det varmet godt.

Du får bare ta tiden til hjelp nå. Si og vis han hvor høyt du elsker han. Bare det å gi han et ømt kyss når han kommer hjem fra jobb foreksempel. Holde litt rundt han og gi han en deilig masasje. Hehe.

Joda, det går da bra her. Jeg testa jo negativt i går kveld da. Så jeg føler ikke at jeg er gravid. Men mensen har ikke kommet så da er det et håp om at jeg kan ha testa for tidlig. Men jeg trur nok mensen er på vei. Men men. Får ta det med et smil. Og bare prøve videre.

Klem klem klem

Ja det er sant nok...Prøver å hinte frem tiden før da guttungen vår var baby...

Håper dere kommer fort igang med neste runde da...

kanskje vi starter sammen=o)

Vel lykke til videre og får håpe på det beste=o)

Klem.=o9

Ja, tenkte jeg skulle prøve å holde meg våken, men akkurat nå er jeg kjempe trøtt....

Det var synd at du testet neg i går da... Men så lenge tanta ikke dukker opp så er det alltids et håp...

KLEM=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...