Amaya Skrevet 28. september 2006 #1 Del Skrevet 28. september 2006 Vi bor i USA og venter en liten gutt. Jeg synes det er veldig vanskelig aa komme paa guttenavn som fungerer bra paa begge spraak, saa alle forslag mottas med takk. De navnene som er paa topp paa lista vaar akkurat naa er: Alexander Martin Eric Jeg liker Troy men pappaen liker ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 28. september 2006 #2 Del Skrevet 28. september 2006 Patrick Phillip Shawn Colin Christopher Dennis Isac Synes Troy var et gøyt navn jeg da, av de andre navnene du nevner liker jeg Alexander best. Av og til synd å måtte være to om å velge navn sant?? He-he!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 28. september 2006 #3 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg liker godt Martin. Alexander er en pent navn, men alle blir jo kalt Alex, saa dere maa jo synes at kortversjonen er pen ogsaa da! Ellers liker jeg: - Christian - Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaya Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 28. september 2006 Vi liker Alex, men er litt redd for om det skulle bli ett av de andre nickene som Alec eller Axel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. september 2006 #5 Del Skrevet 28. september 2006 Francis William Vincent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå