Gå til innhold

Uff, så trøtt.

Anbefalte innlegg

Jeg sover så dårlig om natten for tiden på grunn av de j... hoftesmertene mine. Nå sitter jeg her da, er trøtt og kvalm fordi jeg er så trøtt, griner av alt og ingenting fordi jeg er trøtt, men er for trøtt til å reise meg for å gå på do, ta av meg linsene og pusse tennene...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6489727-uff-s%C3%A5-tr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet akkurat hvordan du har det. Er faktisk akkurat som å høre meg.

Jeg har bekkenløsning og vanvittige smerter om natten. Ligger å vrir meg i sengen fordi det er så vondt. Til tider består nettene av grining pga. smerter, mangel på søvn og frustrasjon. Er så ille at jeg enkelte dager gruer meg til å legge meg fordi jeg kjenner på meg at natten kommer til å bli et helvete. Heldigvis er jeg 100% sykemeldt, så jeg får brukt dagene til å ta igjen litt av det tapte, men enkelte dager er det for vondt til at jeg klarer å slappe av. Jeg gleder meg selvfølgelig enormt til jenta vår kommer, men tar meg selv i å tenke "er det verd det, å ha så vondt at det går utover alt annet". Forrige svangerskap gikk knirkefritt, så dette er litt av en erfaring for meg. Går du hjemme eller jobber du?

Hadde jeg vært i jobb så vet jeg ikke om jeg hadde klart meg.

Håper du vil klare å få mer søvn og overskudd, da vil jo humøret bli bedre også :-)

Jeg studerer. Skulle ønsket at ajeg jobbet for da kunne jeg sykemeldt meg, iallefall deltid, men det går ikke som student. Jeg tror ikke det er bekkenløsning jeg har, men det er j.... vondt likevel. Så vondt at jeg skriker ut i smerte når jeg snur meg, og så våkner jeg. Jeg husker ikke skrikene selv, men sambo hører dem jo, stakkar kar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...