Gå til innhold

Mars: Til alle dere som venter 2 tette!


snuppsi blir storesøster

Anbefalte innlegg

Vi fikk ei jente i Mars og begynner nå å tenke på nr 2. Fikk inntrykket i et annet innlegg her at det er en del som allerede er på vei med nestemann:) Det jeg lurere på er om dere alle sammen ammet mens dere ble gravide? Har hørt om de som ikke blir gravid selvom de bare ammer 2 ganger i døgnet. Litt kjedelig det for vår del som virkelig begynner å glede oss til nestemann skal bli, men jeg nekter jo liksom å gi opp ammingen da:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg amma, men kun ca 3 ganger i døgnet, men har aldri fullamma heller. Han har alltid fått minst et måltid med tillegg. Dette er jo ekstremt forskjellig fra person til person, så her kan man aldri vite.. Lykke til ! Det blir ca 14 mnd mellom mine... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så gøy! Da er vi i samme båt! Har termin på nytt i mai 2007. Fikk en i mars. 14 måneder mellom, ja. Om amming og ikke amming... Jeg fullamma, om natta også, kanskje en liten skvett grøt men ikke hver dag, hadde akkurat fått første mens etter fødsel og ble vel gravid ca. 14 dager etterpå. ToVeldigTette, ja...;o) hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fullammet fram til nesten 6 mnd. fikk mensen igjen etter under 3 mnd... så det er ikke alltid det har noe å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...