Gå til innhold

Hei, er det fler her som har IKM ca 7 okt.???

Anbefalte innlegg

Jeg venter i spenning til den dagen... håper at TR ikke kommer, og at jeg kan ta en test som viser et kryss ;)

Dette er vår første "skikkelige" pp.. så vi håper det klaffer selfølgelig.

Hva med dere, har dere prøvd lenge?

Fortsetter under...

he he har selfølgelig i bakhodet at det kan ta lang tid, men det er jo lov å håpe ;)

Har ikke brukt noen el tester jeg da, men det kan jo hende jeg må gå til innkjøp av noen...

Blir morro å se da om vi blir gravide ;)

Annonse

Hei *Muffin*

Jeg har også IKM 7. eller 8. oktober. Jeg fikk pos el.test 23/9, og nå bare går jeg og venter og kjenner etter symptomer. Det er nok mest inbilt, men har følt meg litt kvalm (er det mulig...?), og ble dødsglad da jeg oppdaget 2 kviser da jeg sto opp i dag....kan det være et tegn tro ?

Det er nok ekstra spennede for deg som er i 1.pp. Jeg husker jeg syns dagene sneglet seg av sted første måneden vi prøvde. Nå er jeg i 4.pp, og har hatt to SA i uke 5 begge gangene. Håper det blir baby neste gang =)

Lykke til *Muffin*, håper vi tester positivt alle sammen m IKM 7.oktober.

Heisann,

Jeg venter TR den 8. okt. og er kjempespent, hadde en SA i august så nå vil jeg så gjerne at det klaffer igjen og at spiren klamrer seg fast denne gang! Kan vi få postitive tester så tidlig som 23/9/06????? Kanskje jeg må ta en i helgen da!

Ja, jeg har også rundt den dagen (alt fra 6-8. okt). Håper det klaffer denne gangen, men vi har prøvd i maaaaange måneder nå. Jeg har symptomer hver gang jeg, i mer eller mindre grad, så de stoler jeg ikke på lengre!! :-)

Annonse

Hei *Destiny*

He he kjenner meg igjen med deg, jeg går å kjenner etter symtomer jeg å.. men jeg prøver å ikke tenke så mye på det ;) men det er jammen ikke lett.

For håpe at dagene frem til IKM ikke går aaaaaalt for sakte.

Så kjedelig at du har hatt to SA da, men får håpe det går bedre neste gang ;)

Har du tenkt til å vente til IKM dagen med å teste eller?

Masse lykke til.

Har IKM 6. eller 7. oktober, viss denne syklusen blir som den forrige.. Håper det, så teit å ikkje ha heilt kontroll over syklusane sine. Har peist på med masse sex rundt den tida eg fekk vondt i eine eggstokken (tek ikkje el-test, så berre tok det på "feelingen") - får sjå kva som skjer. Så morosamt at vi er så mange - blir spanande neste helg jenter!!

hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...