Gå til innhold

har hvitt væske lignende i puppene, er det andre

Anbefalte innlegg

SOM OGSÅ HAR DET?når jeg presser på brystene kommer det hvitt væske ut..og jeg er jo ikke gravid men har jeg for mye progestron? vet noen kan få det v å ha gått på p piller, men dette kom for 3 år siden da jeg tok en abort...noen m lignende erfaringer???

Fortsetter under...

Jeg fikk det i februar. Omtrent på den tiden lurte jeg på om jeg var gravid og har i etterkant tenkt at jeg kanskje var det men mistet igjen før jeg rakk å tenke over det. Det har ikke forsvunnet hos meg så langt.

Hei Moniccen:)

det er meget sannsynlig at du produserer litt for mye av hormonet Prolaktin. det er stoffet som styrer eggstokkenes evne til å modne egg og å gjøre de tilgjengelige for befruktning..man har mye av det når man ammer, og det er det som gjør at man ikke kan bli gravid da. Det er veldig viktig at du går til lege å får det sjekket, for det kan være et hinder for å bli gravid om du har det. Det som er veldig fint er at det er lett fiksbart med medisin:) det er veldig vanlig, så fortvil ikke!

Bra om du finner det ut tidlig:) lurer du på noe så bare google "prolaktin"

Klem

Annonse

glemte å si at jeg har litt for mye av dette hormonet selv, men har aldri ammet eller noenting. kroppen er en forundelig plass... hehe:)

har ikke melk men, ekstremt ømme og vonde bryster....ofte stress som utløser det! lykke til:)

Jeg har av og til melk i brystene, noen ganger mer enn andre, men aldri mye. Har nettopp tatt test på prolaktin og de var normale...

Det er snart 8 år siden jeg fødte datteren min, så det kan ikke ha noe med det å gjøre. Men jeg fikk mer melk en av gangene jeg gikk på Diane, da hadde jeg sikkelig spreng ;-)

Mye rart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...