Gå til innhold

J...... mökka test #(¤?)#(%?)%/?)%/)?#%/#?)%#/?)%?#%/?)#!/

Anbefalte innlegg

AT DET GÅR AN!!!!!!!!!!??????

Etter 4 svakt positive tester de siste par ukene så får jeg endelig tatt en blodpröve for å måle hcg igår, skulle dit imorgen for å se om den stiger men legen ringte meg idag og sa at det er ingen vits i å komme da jeg ikke er gravid utfra den blodpröven som ble tatt igår..

Hun ringte meg på jobben, så jeg har gått med en klump i halsen i HELE dag... :( fikk bare lyst til å gråte.. UFF:.....

Hun så testen og sa den ser positiv ut, og jeg har tatt 4..

Herregud, jeg er sååå skuffet..har testa mange ganger siden vi begynte å pröve og aldri fått så mye som skyggestrek..

Og nå 4 svakt positive tester og jeg er IKKE gravid..Trodde disse testene var 99% sikre...

Hvordan kan den gi utslag når jeg ikke er gravid? Jeg har ikke hatt noen blödninger el noe..

Har symptomer som aldri för, mensmurringer daglig i flere uker, siste 4-5 dagene ömme brystvorter som jeg klarer ikke å röre engang..etc, etc...

Jeg föler meg så elendig... :( :( :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6489081-j-m%C3%B6kka-test-%C2%A4/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei...Nå ble jeg også lei meg her....

Jeg skjønner ikke at det kan være mulig at du har testa svakt positiv 4 ganger og at du ikke er gravid. Testene kan da ikke vise falsk positiv om man ikke er gravid.

Jeg skjønner ingenting jeg nå heller.

Kjære deg, jeg skjønner at du er lei deg nå. Men husk, det kommer mange muligheter. Vi her her for å støtte hverandre også.

Og vips så er spiren hos deg. Ikke gi opp nå.

Klem klem

Ja, jeg testa med billigtester, men jeg testet med de mange ganger för og ALDRI fått utslag...

4 tester kan altså ta feil... :(

Jeg klarer ikke å skjönne det...Legen så på testene også som sagt og mente de var positive bare litt svake ennå..

Trodde heller ikke at det var mulig å teste falskt positivt men jeg er levende bevis på det...

Og det verste er at strekene var ikke ultra svake heller, ble bedre synlig for hver gang jeg testet på nytt..

Leste mange innlegg her der noen får kjempe kjempe svake streker og jubler, de er gravide, håpet å väre en som kunne juble jeg også...

:`(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...