Gå til innhold

POSITIV TEST I DAG!!!!!!!!! Jeg er graviid!!!! :D


mamma til 2 prinsesser

Anbefalte innlegg

Jeg tok testen nå nettopp... Og det var et KLART blått kryss!!! Herregud, dette er sinnsykt! ENDELIG var det min tur!

Jeg hadde spontanabort i februar, da var jeg 12 uker på vei. Og har prøvd helt til nå, men ENDELIG var det VÅR tur!!!

Så nå kommer jeg og joiner dere på 1.trimester!!!

Masse glad klemmer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratuleeeeeeeeeeeeeeeeerer så mye:) Ønsker dere lykke til og nyyyt helgen:) Skal krysse fingrene for at alt skal gå bra!!! Gladklemmer tilbake til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner! Dette er utrolig altså!!

Og vi har nettopp kjøpt hus som vi skal flytte inn i 16.oktober!!!

Juppers skal melde meg inn i terminklubben jeg!!

Åwhhh=)

Denne mnd hadde vi faktisk egentlig ikke prøvd... Har vært i Miami da, derfor MiamiBaby;) Jeg fant ikke EL denne mnd engang altså!!

Flere hopp og sprett klemmer fra meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å vite at man har et helt nytt liv foran seg - nytt hus og mage som vokser.

Husk å ikke løfte for tungt når du skal flytte, da, selv om det er vanskelig når man gjerne vil hjelpe til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen!:)

USAmamma, i Miami er det babystøv! hihihi

Skal ikke løfte så mye når vi flytter, da kan jeg bare si GUTTER, jeg er gravid.. jeg kan ikke gjøre noe! hehe neida. Skal nok få nok å pusle med, skal gjøre alt for ikke å miste, kommer til å være veldig forsiktig siden jeg mista sist!

KLEMMER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da suger jeg alt til meg når jeg er der!!!! Ja, det er lurt å ta det litt med ro nå i starten, men tror det skal mye til for at det skjer noe galt, så lenge babyen er frisk og normal. Det går nok bra skal du se. Lykke til! Håper jeg er like bak deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne og så på bildene! Kjempe fine! Så ut som dere hadde veeeeldig moro! Jeg kommer fra FL. Jeg skal besøke min familie i høstferien! Gleder meg masse! Fikk forresten pos. EL test idag! Det kan hende at jeg er rett bak deg, da får jeg greie på i FL, litt morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...