Gå til innhold

Er det plass i sofaen til meg også...

Ninni36

Anbefalte innlegg

Synes det er både skummelt og tidlig å liste seg inn hit plassen i sofaen som jeg håper Dingeling har holdt av til meg. Men er altså av alle ting blitt gravid, og det nå som jeg var så opptatt med alt mulig annet og tenkte mininmalt på babylaging. Er kjempeglad, samtidig som skrekken for en ny MA er der i bakhodet. Men, den skal ikke få ta over og ødelegge gleden. Er egentlig i full gang med videreutdanning, da jeg tenkte at dette babyprosjektet ikke ville bli noe av. Men, skal vel greie å få til både det ene og det andre, så lenge alt dreier seg om ting en ønsker seg og har lyst til.

Så her er jeg da, etter mange måneder sammen med utrolig flotte damer inne på over 35 og prøver. Er sikker på at det er like hyggelig her inne, og noen nick kjenner jeg jo fra før av :o)

Gratulerer til dere alle forresten, gleder meg til å bli litt kjent med dere.

Fortsetter under...

Det er jo helt merkelig det der, at når man legger dette med babylaging litt til side, så sitter man der med spire i magen:-)

Gratulerer så mye, og velkommen hit du også.

Forlater selv denne siden om ikke så lenge. Vår lille keisergutt får vi treffe om 10 dager!!

Ha en fortreffelig tid her inne, og lykke til med både graviditet og utdanning:-))))))

Klart d,Ninni35.. alltid plass til noen flere her..kjempekoselig!

gratulerer såå masse med spiren..

denne gangen sitter den som et skudd skal du se.. =)

mange hyggelige damer her inne, men ikke like aktivt som på "over 35 og prøver" men koselig likevel..

Lykke til videre.. =)

Annonse

Takk, takk :-) Koselig å bli ønsket velkommen. Selv om jeg ikke har den helt stor følelsen av å være gravid ennå. Ømme bryster, stikking i underlivet og ellers så ble jeg fryktelig bilsyk i dag. Men, det er det eneste foreløpig. Krysser fingrene for at jeg slipper den forferdelige kvalmen jeg hadde sist..

Gratulerer!!! Jeg har også nylig kommet inn og syns det meste er svært usikkert. Hadde også en MA på mars og har plutselig blitt overbevist om at det skjer igjen. Det er litt slitsomt. Har så lite symtomer syns jeg. Litt halsbrann, litt kvalm, utrolig trøtt - ikke kvalm, ingen ømme bryst. Når har du termin da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...