Gå til innhold

Jeg har ingenting å ha på meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg gode råd altså. Helt fram til nå har jeg vært så heldig at jeg kunne brukt mye av mine vanlige klær (er stor fra før) -men nå er alle overdeler for korte!

Jeg har lett etter toppforlengere, men til ingen nytte. Jeg kan gjerne kjøpe noe nytt, men vil da helst ha noe jeg kan bruke etterpå også, jeg er straks i uke 34 og har ikke såå lenge igjen :)

Noen av dere som vet av noen bra nettbutikker som selger lange overdeler av forskjellige slag og kanskje omslagstopper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindex har toppforlenger. Den henger til gjemt så spør betjeningen. Jeg kjøpte fra www.bittens.no. Denne er større enn den på lindex.

brukte klær 46-48 før jeg vart gravid, og jeg tror denne forlengeren holder til termin

Skrevet

Hei, Vims-74! Vet ikke om noen nettbutikker, men vet at H&M faktisk har flere lange og knallstilige overdeler nå (ikke mammaklær, ordinære modeller), og de er store i størrelsene også. Jeg er relativt slank til vanlig, men har SVÆR mage (er 35+1 i dag) og klarte meg med str. 42. Kjøpte meg tre forskjellige typer i dag, og alle er sånne som når ned på låret - OG er moderne sånn at man kan bruke de etterpå også. Var i fine høstfarger, med striper!!!!

Skrevet

Kanskje jeg burde ta meg en tur på Lindex og H&M da! Takk for tips! :)

Skrevet

Ikke misforstå nå, men Bik Bok har mange laaaaange singletter og topper, som passer utrolig bra under litt tykkere topper/gensere. Toppene går langt ned på baken. Bik Bok er ikke for bare de unge og sexy, men det er de klærne som henger lettest til pga at den kundegruppen ikke er så gode på å orientere seg, de vet ikke alltid hva de vil ha. Oss litt mer voksne (hvis du er 74 mod er du like gammel som meg), vi vet hva vi vil ha og leter til vi finner. Derfor finner du MYE i denne butikken. Jeg har de fleste av mine gravid overdeler derfra, og jeg er ikke liten og nett, et går i XL og XXL. Anbefaler deg Bik Bok klær! :)

Skrevet

Vero moda har også endel lange singletter som du kan ha kortere topper over:) Det trikset bruker jeg endel. Ellers har Polarn O. Pyret toppforlengere:) (et juksealternativ til toppforlenger er å klippe stroppene av en singlet som for eksempel er altfor liten)

Skrevet

Det er litt det som er problemet mitt, ingenting er egentlig for lite, bare for kort! :D Så jeg er redd for om jeg klipper av toppen, så kommer alt bare til å skli ned, siden de fleste klærne mine har god vidde (ja, jeg går vanligvis i telt-klær!)

Skrevet

Hva om du kjøper en toppforlenger viss du finner, viss ikke kjøper du en 100-kroners singlett som ville vært for stram til deg og klipper stroppene på den?

Skrevet

Ja, var det jeg tenkte, men alle singlettene jeg har funnet er så korte! :)

Skrevet

Hmm. Det er jo et problem. Har du sjekka om de har flere igjen på vero moda i nordre (tror jeg). Der fant jeg flere, men det var jo i sommer.

Jeg sier god natt jeg nå:) Skal kose meg med nytt Donald-blad:))

Skrevet

Nå har de faktisk fått Mamalicious-klær på Exit på torget! (Selv om de sa forrige gang jeg var der at "Nei - de skulle ikke ta inn mamalicious-klær, hvor i all verden hadde jeg hørt det?") Var på nyåpninga der i går og kjøpte meg en lang topp - en sånn tank topp med blonder. Jeg er veldig lang i ryggen, og denne passa til meg, men så har ikke jeg så veldig stor mage da. De hadde ikke fått inn så mye klær der ennå, men det skulle komme mer. Vet ikke hvordan størrelsene er der på resten av tinga heller.

Skrevet

Har du sett på www.ellababy.no? Den er norsk, så du slipper å tenke på toll etc. De sender ganske fort. Jeg fikk varene mine etter et par dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...